לקסוס מעבה את המבחר ההיברידי
לקסוס תעבה השנה את המבחר ההיברידי שלה בארץ. זה יתחיל עם ה-GS
לקסוס LS460
לצד החידושים הצפויים במבחר הדגמים הרגיל שלה תמשיך השנה לקסוס לעבות את
האגף ההיברידי. כך מתחילה בימים אלה לקסוס
ישראל בשיווק הגרסה ההיברידית ל-GS (ה-GS450) כאשר המכוניות
הראשונות ימסרו ללקוחות בינואר הקרוב. תג המחיר יהיה 465,000 שקלים והיבואן גאה
בכך שהצליח לייצר פער מחיר קטן יחסית (כ-65,000 שקלים) לעומת הדגם הרגיל. בלקסוס
מאמינים שניתן יהיה למכור 50-60 כלים כאלה בשנה- בהחלט מספר נאה.
מאוחר יותר במהלך השנה יחל גם שיווק ה-LS
ההיברידית מה שיפתח את הדרך גם לשיווק הגרסה המוארכת של מכונית הדגל שהייתה חסרה
במבחר.
כתבות אחרונות
-
ניר בן טובים , 23/06/2026חשמלי גדול: סקודה פיק יוצא לדרך
-
ניר בן טובים , 23/06/2026פרארי לא תמכור את החשמלית לכל אחד
-
ניר בן טובים , 23/06/2026בקרוב יהיה לכם פחות מבחר בקניית רכב חדש?
-
יואב פולס, 23/06/2026ניסאן קשקאי – מבחן דרכים
-
ניר בן טובים , 23/06/2026יונדאי: אנחנו מחויבים לרכבי ביצועים
-
ניר בן טובים , 22/06/2026פיאט אוליסה בישראל: החל מ-308,000 שקל
-
ניר בן טובים , 22/06/2026ORA 5 ההיברידי בישראל: החל מ-140,000 שקל
-
ניר בן טובים , 22/06/2026לנדרובר נסוגה מחשמול מלא של הדיפנדר והאיווק
-
ניר בן טובים , 22/06/2026שוק החשמליות כמעט הפסיק לצמוח