לקסוס במחיר פרארי?!

דליפת המחיר הצפוי למכונית העל המיועדת של לקסוס מלמדת שהיפנים מסירים את הכפפות ונכונים למלחמה בכל קטגוריה ונישה, ותהה זו הרגישה והקדושה ביותר. כן, גם מול פרארי...

מכונית העל המיועדת של לקסוס – ה-LF-A – מתקרבת לייצור, ובכך אין חדש. גם המפרט הטכני – כפי שפורסם עד כה – מבטיח שלא תהיינה פאדיחות בסעיף הביצועים, הודות למנוע 5.0 ליטר V10 שיציע סביב ה-500 כוח-סוס. מה שכבר ''מובטח'', לפחות על-פי הדלפות רשמיות למחצה מלקסוס עצמה, היא המהירות המרבית, שתעמוד על לפחות 320 קמ''ש.
מה שבהחלט מפתיע הנו תג המחיר הצפוי למכונית העל היפנית המיועדת: ''לפחות 200,000$'' כאשר מקורות מתוך לקסוס-יפן אף מדברים על 225,000$ שיידרשו עבור הגרסה הסדרתית של ה-LF-A. אלו כבר מספרים מליגת העל והמאפיינים אקזוטיקה אמיתית מאיטליה, כאשר במחיר כלולים לא רק האיכויות, היכולות והעיצוב של אותן יצירות מופת נוסעות, אלא – ואת זה יתקשו לספק בלקסוס – לא מעט מורשת, היסטוריה מפוארת וניסיון ארוך בשנים בליגה העליונה של המכוניות.לקסוס LF-A: מעל ל-200,000$?!רק לשם ההשוואה נציין כי תג מחיר כזה יעמיד את הלקסוס LF-A בעמדה בה ייאלץ להביט היישר ללבן שבעיני לא מעט יצירות מרשימות ומפורסמות, שרובן אפילו זולות ממנה, ובפער משמעותי. הנה כמה דוגמאות: למבורגיני גלארדו קופה (180,000$, בארה''ב), בנטלי קונטיננטל GT קופה (176,000$), פרארי F430 (החל ב-173,000$ לקופה), פורשה 911 טורבו (126,000$) ויש עוד.
תג המחיר הגבוה בהחלט מעלה את רף הציפייה למכונית-העל היפנית היקרה לגבהים בהחלט משמעותיים עבור לקסוס, שכבר עתה, עם דליפת צפי המחירים ל-LF-A נשמעים קולות בסגנון ''כדאי מאוד שבמחיר הזה זו תהיה באמת יצירה מיוחדת...''. וזה – להזכירכם – כשמדובר בקופה; את הרודסטר – גרסה שתושק מאוחר יותר לצד ה-LF-A קופה – הס מלהזכיר, אך סביר להניח שהיא לא תהיה זולה מהקופה, בלשון המעטה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.