סדרת המונדיאו החדשה קיבלה זה עתה ספינת-דגל חדשה: טיטניום X ספורט.
מיתלים שכוילו מחדש מספקים את האלמנט הספורטיבי בהתנהגות, ואלמנטים
עיצוביים בפנים ובחוץ תורמים את האפקט החזותי. חישוקי "18 וצינור-מפלט
כפול יספקו עוד רמזים למי שיתקשה בזיהוי. את ההנעה מספקים שני מנועים: 2.5
ל' טורבו הנוכחי עם 220 כ"ס, או דיזל חדש בנפח 2.2 ל' עם 175 כ"ס שמגיע
משיתוף הפעולה עם פיז'ו-סיטרואן (אותו מנוע קיים בסיטרואן C5, למשל,
ובגרסה חלשה יותר במיצובישי אאוטלנדר/סיטרואן סי-קרוסר/פיז'ו 4007). עד
עתה, מנוע הדיזל החזק ביותר של המונדיאו הוא ה-2.0 ל' עם 140 כ"ס. המנוע
החדש מציע ביצועים נאים (0 ל-100 ב-8.4 שניות, מהירות מירבית 224 קמ"ש)
יחד עם צריכת דלק נמוכה של 16.3 ק"מ/ל' ופליטת CO2 מרשימה של 165 גרם/ק"מ
בלבד. שני המנועים משודכים לתיבות ידניות 6 הילוכים בלבד. רמות האבזור
גבוהות וכוללות בקרה קולית, חיישני חניה, תאורה וגשם, תקשורת בלוטות',
פנסי בי-קסנון ודושוות אלומיניום.