עופר אבניר במיצוב מחיר מחודש לקטנועי האדוונצ'ר והספורט תיור של קימקו

התמחור החדש מתבצע עם תמיכת היצרן שרואה חשיבות בשוק הישראלי, ומתוך רצון להגדיל את המכירות בקטגוריה הגדולה בשוק

עופר אבניר, יבואנית KYMCO בישראל, מבצעת ממיצוב מחירים מחדש של שני דגמי הקטנועים הבינוניים ספורטיביים שלה, במטרה לנגוס בנתח שוק גדול יותר בקטגוריה הגדולה ביותר בתחום הקטנועים בישראל.

במסגרת זאת תעדכן עופר אבניר את מחירי קטנועי האדוונצ'ר והספורט תיור של קימקו: כשמחיר ה-DTX360 יעמוד על  36,980 ₪, בעוד מחיר ה-Xciting VS 400 יעמוד על 39,980 ₪.

ה– KYMCO DTX 360, קטנוע המקסי אדוונצ'ר של קימקו הוא  קטנוע דו שימושי שמתחבר לטרנד של קטנועי אדוונצ'ר המשלבים בין עולם הקטנועים לאלמנטים של עולמות האדוונצ'ר  עם כידון רחב לטובת היגוי נח על קרקע לא מאוזנת ותנוחת הישיבה גבוהה (800 מ"מ) המשפרת השליטה ואת ראות הרוכב
ה-DTX 360, שנוצר על פלטפורמת הדאון טאון 350, מצוייד במנוע ארבע פעימות בעל גל זיזים יחיד, מוזרק ומקורר נוזל בנפח 320.6 סמ"ק. המנוע עומד בתקנות זיהום האוויר המחמירות של היורו 5 ומפיק 28.4 כ"ס ב-7,250 סל"ד ומומנט של 3.05 קג"מ ב-5,750 סל"ד.

ה-KYMCO XCiting 400S, מציע מנוע עם 35.4 כ"ס , לקטנוע עיצוב ספורטיבי שחיבורי המנוע לשלדה חוזקו לטובת שיפור יכולת ההתנהגות הספורטיבית. משולש ההיגוי הוחלף בזוג משולשי היגוי כמו באופנוע. המשקף קדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכאני ל-5 אפשרויות שונות כך שניתן לשנות את מיקום במשקף ללא שימוש בכלי עבודה. מושב הרוכב ומושב המורכב חדשים לחלוטין ומותאמים לרכיבות ארוכות, שמושב כולל גם משענת גב גדולה יותר מזו של הדגם היוצא. שני תאי האחסון הקדמיים נמצאים בתוך החופה הקדמית ובהם חיבור V12 היכול לשמש לטעינת סלולר בזמן הנסיעה

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.