רנו מגאן R.S טרופי-R שברה שיא מסלול ביפן

על מסלול סוזוקה שביפן המגאן הספורטיבית מכולן ניפצה את שיא ההנעה הקדמית ביותר משלוש שניות

יותר משלוש שניות, זה הזמן שרנו הצליחה לגלח משיא ההנעה הקדמית של מסלול סוזוקה ביפן, כך נמסר מהיצרנית הצרפתית. שתי דקות, 25 שניות ו-454 מאיות, זה כל מה שנדרש לרנו מגאן R.S טרופי-R, מהדורת אקסטרים מיוחדת של המשפחתית הקומפקטית, להשלים הקפה במסלול.

סוזוקה הוא מסלול באורך 5.8 ק"מ, הכולל 18 פניות. שיא המסלול הרשמי בו עומד על דקה, 30 שניות ו-983 מאיות, ונקבע רק בספטמבר האחרון על-ידי לואיס המילטון ומכונית הפורמולה 1 שלו (במוקדמות הדירוג באותו מירוץ קבע סבסטיאן וטל שיא לא רשמי של 1:27.064).

המגאן R.S טרופי-R היא משפחתית קומפקטית ספורטיבית. היא מצוידת במנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין עם 300 כ"ס בדומה לטרופי הרגילה (20 יותר מהמגאן R.S המשווקת בישראל). המהדורה המיוחדת מוסיפה - או יותר נכון גורעת - הפחתת משקל של 130 ק"ג באמצעות ויתור על פריטי אבזור שונים. יש לה גם כיול מתלים שונה וקיצוני-עוד-יותר.

את שיא המסלול למכונית הנעה קדמית קבע הנהג לורן הורגון.

1626252

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.