הקיץ בפתח וקצב החידושים של יצרניות הרכב מתחיל להתגבר, רגע לפני שכולם יצאו לחופשת הקיץ ואיתה שבועות ארוכים של יובש. אחד מהמחדשות היא שברולט אשר חשפה באופן רשמי את סילברדו EV בגרסת טריילבוס מכוונת שטח כפי שהבטיחה. הטריילבוס החשמלי הראשון למעשה
כבר נחשף בתמונה ראשונה לפני כחודשיים במסגרת ההודעה לעיתונות על קונספט ZR2 של הדגם.
בשברולט ממהרים לציין כי למרות שלא מדובר באותו קונספט מופרך ומפואר – עדיין מדובר במהדורה קשוחה של ממש ולא ברמת גימור חיצונית.
הבוס זוכה לפגוש שונה מלפנים לשיפור זוויות הגישה והנטישה, צמיגי שטח בקוטר 35 אינץ' על חישוקי 18 אינץ', נקודות עגינה חדשות ונגישות יותר, המתלים זכו להגבהה של כ-5 ס"מ ועוד. התוצאה של כל אלה היא נתוני שטח משופרים בהרבה: מרווח הגחון צמח ל-25.5 ס"מ (כ-5 ס"מ יותר, שיפור של כ-24%), זווית הגישה עומדת על 31.6 מעלות (21.7 מעלות בסטנדרטי) וזווית הנטישה על 25.1 מעלות (22.9 מעלות).
צילום: שברולט
מעבר לכך, בשברולט מציינים כי המתלים עובו כדי להתאים לעבודת שטח מאומצת וממושכת וכי גם מערך מצבי הנהיגה זכה להתאמות עבור גרסה זו. לא רק שמפות השטח השונות עודכנו, הוא יאפשר גם זווית גדולה יותר של הפניית הגלגלים האחוריים לשיפור התמרון בשטח צפוף.
כמובן, אחרי הכל גם ההופעה זכתה לעדכון ובידול מן הגרסאות הרגילות. ווי העגינה נצבעו באדום, יש שלל תגי 'טריילבוס' לאורכו ורוחבו של המרכב, החישוקים בעיצוב "שטחי" במיוחד ולפי שברולט גם סביבת הנהג זכתה לעדכונים ברוח דומה – אך כאן היא לא פרטה. מה שכן, נוספו מתגי עזר נוספים לטובת התקנת עזרים ואביזרים חיצוניים.
שברולט סילברדו טריילבוס יוצע עם מארז הסוללות המוארך (656 ק"מ) או המקסימלי (765 ק"מ) ועם הספק של עד 725 כ"ס ומומנט של 107.2 קג"מ. מחירו בארה"ב מתחיל בכ-72,000 דולר עד 89,000 דולר, קרוב למדי למחיר הדגם ברמת גימור LT שעומד על 71,000-91,000 דולר בהתאמה.