הונדה סיוויק מקבלת מתיחת פנים עדינה

העדכון כולל שיפורים עיצוביים וטכנולוגיים, כהכנה לשנים הבאות בשוק האירופי

הונדה השיקה מתיחת פנים לדגם הסיוויק ההיברידי מהדור ה-11, עם שינויים חיצוניים קלים אך מורגשים: גריל קדמי חדש, פגוש מעודכן, חישוקי גלגלים בעיצוב רענן ותוספות לצבעי המרכב. בחזית הטכנולוגית שולבה מערכת מולטימדיה מעודכנת עם שירותי Google מובנים, במטרה לשפר את חוויית המשתמש ולהתקרב לסטנדרטים הנהוגים בדגמים אירופיים עדכניים.

יחידת ההנעה נותרה היברידית מלאה (e:HEV), המערכת ההיברידית של הונדה משלבת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים במחזור אטקינסון עם שני מנועים חשמליים – האחד מניע את הרכב והשני משמש כגנרטור לטעינת הסוללה. רוב הנסיעה העירונית מתבצעת בהנעה חשמלית מלאה, בעוד שבמהירויות גבוהות המנוע הבנזיני נכנס לפעולה ישירה או מסייע ליחידת ההנעה החשמלית. 

1712189צילום: יצרן

השקת הגרסה המחודשת תתבצע בהדרגה בשווקים אירופיים, כחלק מהאסטרטגיה של הונדה להתמקד בהנעות חשמליות והיברידיות בלבד. מתיחת הפנים נועדה לשמר את מעמדה של הסיוויק בשוק הרכב המשפחתי, מול תחרות גוברת של יצרנים המציעים דגמי פלאג-אין והיברידיים.

המהלך גם מתכתב עם הכוונה של הונדה להציג בשנים הקרובות גרסאות חשמליות מלאות למשפחת הדגמים, מה שיאפשר לה להתאים את עצמה לדרישות הרגולציה האירופיות ולצמצם תלות במנועי בעירה פנימית. לאחרונה חשפה הונדה שהיא גם מתקדמת בפיתוח הפרלוד החדשה

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.