טויוטה ראב 4 החדש: רשמי נהיגה ראשונים

הדור החדש, השישי של טויוטה ראב 4 כבר הוצג ונסיעות מבחן ראשונות כבר יוצאות לדרך. הנה כמה מהמסקנות הראשונות של הנהיגה בו

בשקט בשקט, השיקה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל את המיני-אתר של טויוטה ראב4 החדש, חודשים לפני תחילת שיווקו בפועל בישראל. באתר עצמו אין הרבה מידע, אבל בחו"ל הוא כבר החל את סבב ההשקות לעיתונאי הרכב בשוק האמריקני, האוסטרלי ואחרים. עוד לפני שהתקשורת המקומית פוגשת בדגם, אז גם נוכל להבין טוב יותר אילו גרסאות הנעה, מנועים ואבזור יגיעו לפה וכמובן אם ובכמה יתייקר הדגם (בדומה להתייקרות שלו בשוק האמריקני) – יצאנו ללקט כמה מהרשמים הראשונים של אתרים בחו"ל. 

טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

איך העיצוב החיצוני של טויוטה ראב 4 החדש?

Autoblog - "העיצוב החיצוני של הראב4 החדש מודרני יותר, עם קווים נקיים ומראה לא מהפכני לגמרי, אבל מוצק ומודרני לעומת הדור הקודם".

Carscoops - "העיצוב נראה מושפע ממשפחת ה-4Runner  עם קימורים בולטים, בתי גלגלים רחבים ועיצוב קופסתי יותר שנותן תחושת SUV אמיתי."

Car and Driver – "הפרופיל הזקוף והנאה של הדגם המחודש מעניק לו מראה קשוח יותר."

WhichCar – "הרענון במראה החיצוני מבורך: תאורת LED דקה יותר, קו חלונות חזק יותר ופרופורציות חדשות שגורמות לראב4 להיראות נמוך, רחב ואתלטי יותר."

טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

איך תא הנוסעים של טויוטה ראב 4 החדש?

J.D. Power - "תא הנוסעים כולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסכי 10.5" עד 12.9" ותצוגה דיגיטלית; חוויית שימוש טובה יותר מהדור הקודם עם פונקציות מודרניות."

Carscoops - "עיצוב הפנים פונקציונלי מאוד – איכות החומרים מוצקה, עם הרבה פלסטיק קשיח אך ההרכבה טובה. השימוש בכפתורים פיזיים במקומות מרכזיים משפר את הנדסת האנוש."

CarBuzz - "מערכת המולטימדיה החדשה היא כעת כנראה המועדפת עלינו בקטגוריה."

Consumer Reports - "מערכות המולטימדיה והממשקים הדיגיטליים משודרגים, אך עדיין יש תחושה של חומרים פחות איכותיים לעומת מתחרות מסוימות."

Car and Driver  ו- WhichCar - "שימוש נרחב מדי בפלסטיק קשיח, התא עצמו מוצק, אך לא יוקרתי."

 The Drive- "הנדסת האנוש טובה, עם תכונות נחמדות כמו קונסולה מרכזית עם מכסה שנפתח משני הצדדים, ומעמד טלפון במיקום מצוין."

תא מטען טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

מושב אחורי

J.D. Power - "המושבים האחוריים מרווחים מספיק לאדם מבוגר עם חלל ראוי לרכב בגודל זה - יש שקעיUSB-C  ופתחי אוורור למושב האחורי (בגרסאות המאובזרות)."

Car and Driver - "שני מבוגרים ישבו בנוחות מאחור, ועדיין, לדחוס אדם שלישי לנסיעה קצרה זה אפשרי."

Vicarious Magazine (אוסטרליה) – "המושבים האחוריים מותקנים נמוך יותר ומשמעותם מעט יותר מרווח ראש מאחור, בעוד פתחי דלתות גדולים יותר משמעותם כניסה ויציאה קלה יותר והתקנת מושב ילדים נוחה יותר."

תא מטען

Car and Driver - "במבחן השימושיות תא המטען גדול ומציע נפח מצוין ביחס לקטגוריה."

95 Octane - "תא המטען בדגם ההיברידי גדול מאוד, בגרסאות הפלאג אין הוא מעט קטן יותר אך עדיין שימושי ליום יום."

טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

מנוע, תיבת הילוכים, ביצועים

J.D. Power - "המערכת ההיברידית החדשה חלקה יותר ומעניקה חוויית נהיגה משופרת מהדור הקודם, עם שילוב חשמל-מנוע נעים יותר. עם זאת, עשוי להיות רעש ומנוע וגם רעידות תחת מאמץ כבד."

Car and Driver - "מעברי הכוח בין מנוע הבנזין לחשמלי חלקים יותר. עם זאת, המנוע (בנזין 2.5 ליטר) רועש תחת האצה חזקה."

Road & Track - "הביצועים של גרסת GR Sport מרשימים בתאוצה, כשהעברת הילוכים אינה הכי חדה, אבל עדיין לא 'ספורטיביים' באמת."

טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

נוחות והתנהגות

Car and Driver & J.D. Power - "מוצק ונעים על כבישים סלולים היטב - נוחות מתאימה ל-SUV יומיומי עם שיכוך טוב; זוויות גלגול מתונות ותגובה טובה להגה, אם כי לא ספורטיבי."

WhichCar - "טויוטה חיזקה את המבנה ושינתה את המתלים, מה שמעניק למכונית תחושה מרוסנת יותר על הכביש. התוצאה היא נהיגה מדויקת יותר."

AP News - "בהשוואה להונדה CRV הראב4 מציע זווית גלגל מתונה יותר, תאוצה וצריכת דלק עדיפה, אך נוחות הנסיעה פחות טובה"

Vicarious Magazine – "טויוטה התמקדה רבות בהפחתת חדירת רעשים באמצעות הרבה חומרי בידוד אקוסטי... ורעשי רוח נשמרים נמוכים."

טויוטה ראב 4

צילום: יצרן

אז איך טויוטה ראב 4 החדש?


J.D. Power - "התרשמות הנהיגה מצביעה על כך שהטויוטה ראב 4 של 2026 ממשיך את המסורת של פונקציונלית, עם מערכת הנעה היברידית משודרגת, תא נוסעים טכנולוגי אך לא יוקרתי, נפח תא מטען מצוין ומרווח טוב במושבים הקדמיים והאחוריים".

 Road & Track- "בכל הקשור ל"נהיגה ספורטיבית" או תחושה של רכב יוקרתי או מהודר, הראב 4 עדיין שומר על גישה שמרנית. היא טובה לרכב יומיומי ולמשפחה, אבל פחות למי שמחפש חוויית נהיגה או ערך מוסף של יוקרה".

 WhichCar- "השדרוג של הראב4 הופך אותו למתוחכם, חד ומהנה יותר - במיוחד כפלאג-אין - אבל הלהיט של טויוטה נשאר נאמן לאישיותו הבטוחה והשמרנית. זו התקדמות, אך לא מהפכה."


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.