הכותרת לידיעה זו נראית אולי כהתחכמות של הכותב, אבל במקרה זה מדובר באמת בשם של המכונית בה מדובר: "RS6 פלוס". זהו, כנראה, שבוע הגרסאות-העוד-יותר-מיוחדות-של-מכוניות-מיוחדות: בעקבות מזראטי, גם אודי מוציאה עכשיו גרסה בייצור מוגבל של מכונית שלא ממש רואים אצל הירקן השכונתי כל יום, אפילו לא באירופה. מדובר ב-RS6, הגרסת הלוהטת של ה-A6, שהיא נכון לעכשיו מכונית-הביצועים האולטימטיבית של אודי: מנוע ה-V8 כפול-המגדשים שלה מפיק 450 כ"ס מפלצתיים, והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות. ה-RS6 הזו מבוססת על הדגם היוצא של ה-A6; עד שתוצא גרסה עדכנית וחדשה ייקח, כנראה, עוד כשנתיים, ובינתיים החליטה אודי להשיק מעין גרסת-על ל-RS6.
כמו ה-RS6 הרגילה, גם הדגם המשופר מיוצר על-ידי חטיבת קוואטרו של אודי. ה-RS6-פלוס שונה מהדגם ה"עממי" (ההוא שמסיע את הילדים לבית-הספר כל בוקר ומשמש את כולנו לקניות בסופר, כן?) בעיקר במערכת ניהול מנוע שונה. השינויים באים לידי ביטוי בסל"ד גבוה: עקומת המומנט, עם שיא שנמשך בדגם הרגיל מ-1,950 ועד 5,600 סל"ד, אולי נראית לכם מכובדת די הצורך (במיוחד כשהשיא המדובר הוא 57.1 קג"מ), אבל ב-RS6 היא נדחפת עוד 400 סל"ד – דהיינו, אותו שיא נמשך עד 6,000 סל"ד! זה מספיק כדי להעלות את ההספק המירבי ב-30 כ"ס, עד 480 כ"ס. במונחים של ביצועים נטו, ההבדל זניח: התאוצה מ-0 ל-100 מתבצעת כעת ב-4.6 שניות. מה זה עשירית שניה בין חברים. ל-200 קמ"ש מאיצה הסופר-סטיישן הזו (גרסת ה"פלוס" תוצע כסטיישן בלבד, בניגוד לדגם הרגיל שקיים גם כסדאן) ב-17.3 שניות בלבד!
שינויים אחרים הם דיסקים מחוררים, שאותם גם יהיה קל יותר לראות הודות לחישוקים בקוטר מוגדל של "19 במקום "18. ואם זה לא מספיק לכם, תוכלו להזמין חבילת מיתלים "ספורט פלוס", מונמכת ב-10 מ"מ, עם קפיצים ובולמי זעזועים מוקשחים עוד יותר. שינויים עיצוביים קלים מבדילים בין הגרסה המיוחדת לרגילה, ובנוסף לכל קשת הצבעים הרגילה מוצעים גם מספר חבילות צבעים היחודיים רק ל"פלוס" – כסף, שחור/קוניאק, והכחול המופיע כאן. כל חבילה כוללת צביעה חיצונית, מושבים וגימורי פנים מתואמים.
על מנת לשמור על אקסקלוסיביות, ה-RS6-פלוס תיוצר בכמות שלא תעלה על 999 יחידות.