זו אולי הצהרה שנשמעת בלתי סבירה בימים אלה, אבל נותרו כמה דברים שהאמריקאים בכלל וקרייזלר בפרט יודעים לבנות. מיניוואנים, למשל. קרייזלר הרי המציאה את המיניוואן המודרני בתחילת שנות השמונים, ולמרות כל המחאות האירופאיות והניסיונות הצרפתיים העיקשים לשכתב את ההיסטוריה, היא הקדימה בכך את רנו עם האספאס. יתרה מזו – באופן מסתורי, אפילו האספאס המקורי של רנו התבסס על תכנון שהחל בחטיבה האירופאית... של קרייזלר (מאטרה הצרפתית, שפיתחה את הרעיון, עוד הספיקה להציע אותו לפיג'ו, הבעלים החדש דאז של קרייזלר אירופה. זו סירבה בנימוס ו"שלחה" אותה לכיוונה של רנו).