לקסוס CT200h 2011-2015 יד שניה, אוט', 1.8 ל' הייבריד, Premium מפרט טכני - אוטו

לקסוס CT200h 2011-2015 אוט', 1.8 ל' הייבריד, Premium יד שניה

}
מחיר מחירון
-
לקבלת הצעה
שנת דגם
2019
שווי שימוש רציף

מייצג את הסכום המחושב לחיוב בתלוש השכר במידה והרכב ניתן על ידי המעביד

אחריות
ללא
שנת השקת הדגם
2010

תיאור

}
מקומות ישיבה
5
מספר דלתות
5
מרכב
האצ'בק
קבוצת רישוי

לפי מדד זה נקבע גובה אגרת הרישוי לרכב, ככל שקבוצת הרישוי גבוהה יותר כך הסכום יהא גבוה יותר

קבוצה 5

מידות

}
אורך
435.5
רוחב
176.5
גובה
144.5
משקל
1370
בסיס גלגלים

המרחק בין טבור הגלגל הקדמי לזה האחורי, לרוב מצביע על גודל המרחב בתא הנוסעים

260.0
נפח תא מטען (ליטר)
375
נפח תא מטען קיפול שורה שנייה (ליטר)
985
נפח תא מטען קיפול שורה שלישית (ליטר)
נפח מיכל דלק
45

צמיגים

}
קוטר/חתך/רוחב

נתון הקוטר מתייחס לקוטר החישוק ולא לקוטר הגלגל עצמו. נתון החתך, דהיינו גובה הצמיג, מתייחס באחוזים ביחס לנתון רוחב הצמיג. נתון הרוחב מתייחס למידת הרוחב במ"מ

205/55/16

מנוע וביצועים

}
נפח מנוע (סמ"ק)
1798
סוג מנוע
היברידי (חשמלי + בנזין)
תצורת מנוע
טורי
מספר צילינדרים
4
הנעה
קדמית
הספק מירבי (כ"ס)
136
סל"ד להספק מירבי
5200
מומנט מירבי (קג"מ)

בישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום

14.5
סל"ד למומנט מירבי
2800
0 ל-100 קמ"ש (שניות)
10.3
מהירות מרבית (קמ"ש)
180
תיבת הילוכים

שתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנה

אוטומטית רציפה
מספר הילוכים
הילוך יחיד

טעינה חשמלית

}
טווח נסיעה חשמלי (ק"מ)
טווח נסיעה חשמלי במבחן אוטו (ק"מ)
זמן טעינה ביתית AC
הספק טעינה מהירה AC (קילוואט)
אפשרות לטעינה מהירה DC

אין

זמן טעינה מהירה DC (שעות)
הספק טעינה מהירה DC (קילוואט)
צריכת חשמל (וואט לק"מ)
הספק סוללה (קוט"ש)
אנרגיית סוללה (קוט"ש)
האם חיבור תלת פאזי

אין

צריכת דלק

}
צריכת דלק - בינעירונית
24.4
צריכת דלק - עירונית
21.3
צריכת דלק - ממוצעת
22.7
דרגת זיהום אוויר

נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה

2
צריכת דלק - אמיתית

צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו

19.3
צריכת דלק - מבחן אוטו

בטיחות

}
מבחן ריסוק אירופאי

ציון מבחן הריסוק נקבע ע"פ ארגון הבטיחות Euro NCAP

5 כוכבים
בלמים
ABS + EBD + BAS
מספר כריות אוויר
8
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
יש
עיגוני ISOFIX

עיגונים להתקנה מהירה של מושבי בטיחות לילד

יש
ביטול כרית אוויר לנוסע
יש
מערכת לבלימת חרום עצמאית
יש - כולל במהירות בינעירונית
מערכת לניטור רכב בשטח מת
אין
מערכת להתרעת עייפות נהג
יש
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
יש + שמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
חיישני לחץ אויר
יש
מערכת זיהוי תמרורים
יש
פנסים עוקבי פנייה
אין
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
אין
אבזור בטיחותי נוסף
מערכת עזר לזינוק בעלייה

מולטימדיה

}
מערכת שמע
מקורית + שליטה מההגה
קישוריות
דיבורית בלוטות'
מסך מולטימדיה
יש
מערכת ניווט מובנית
אין
חיבור לאינטרנט
אין
חיבורי אודיו
AUX + USB
נגן DVD
אין

אבזור

}
חלונות חשמל
4
מערכת מיזוג אוויר
בקרת אקלים
גג שמש
גג שמש רגיל
חישוקים קלים
יש
בקרת שיוט
יש כולל שמירת מרחק
ריפוד
בד
חימום במושבים
מושבים קדמיים
כוונון מושבים
ידני
פנסי חזית
LED
פנסי ערפל קדמיים
יש
עזרי חנייה
חיישני חניה אחוריים + מצלמת רוורס
חיישני גשם
יש
חיישני תאורה
יש
תאורת אווירה
אין
קיפול מראות חשמלי
יש
מערכת עצור סע
אין
מחשב דרך
יש
הגה וידית הילוכים מצופים עור
הגה בלבד
כניסה ללא מפתח
יש + הנעה
מערכת חנייה אוטומטית
אין
אבזור נוסף כלול במחיר
בורר מצבי נהיגה - לבחירה בין הנעה חשמלית בלבד, נהיגה חסכונית, סטנדרטית או ספורטיבית
אבזור נוסף בתשלום

אוראל כהן

יועץ לקניית רכב

בחנתי את הרכב הזה ואת המתחרים שלו, תרגישו חופשי לפנות אלי לייעוץ טלפוני חינם ומידע מקצועי ואובייקטיבי על הרכב הבא שלכם

*-שדה חובה

או צרו אתנו קשר 3262*