תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2021
-
אחריותשלוש שנים
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2018
-
שנת השקת הדגם בישראל2021
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)60
תיאור
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
תיאור
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מידות
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מידות
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
צמיגים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
צמיגים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מנוע וביצועים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מנוע וביצועים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
נפח מנוע (סמ"ק)1998
-
סוג מנועהיברידי פלאג-אין (נטען)
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעההנעה אחורית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט204
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5000
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5000
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום35.7
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1350
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1350
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)7.6
-
מהירות מירבית (קמ"ש)225
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים8
טעינה חשמלית
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
טעינה חשמלית
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)טווח נסיעה חשמלי WLTPטווח הנסיעה המרבי בכל טעינה מלאה של הסוללה עד לפריקה מלאה, לפי נתוני היצרן60
-
טווח נסיעה בפועל (ק"מ)טווח נסיעה בפועלהטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת45
-
זמן טעינה ביתית AC (שעות)זמן טעינה ביתית ACמשך הטעינה לפי נתוני היצרן ולפי סוג המטען. יש כאלה חזקים יותר וחזקים פחות. אין סטנדרט אחיד לטעינה זאת, יש לוודא באיזה מטען06:00
-
164
-
קיבולת סוללה (קוט"ש)קיבולת סוללהככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית12
-
צריכת דלק
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
צריכת דלק
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק66.6
-
2
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו56.6
-
צריכת דלק - מבחן אוטו (ק"מ/ליטר)13.5
בטיחות
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
בטיחות
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףבלם יד חשמלי עם פונקציית "Auto-Hold", חיישני חגורות בטיחות, מערכת אזהרת התנגשות וזיהוי הולכי רגל, מערכת ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, התרעת פגיעה מאחור
מתלים ובלמים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מתלים ובלמים
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
מתלה קדמיתמוכות מקפרסון + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי + מוט מייצב
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים מאווררים
-
סוג תגבור הגהחשמלי
מולטימדיה
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
מולטימדיה
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות' + Android Auto + Apple CarPlay
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB
-
נגן DVD
אבזור
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
אבזור
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו 320e, אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי נטען, M-Design
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים
-
סוג גג שמשגג שמש רגיל
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט + שמירת מרחק
-
ריפודעור
-
כוונון מושביםחשמלי + זכרון
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה
-
כניסה ללא מפתח
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירכפתור התנעה, בורר מצבי נהיגה, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, גימור פנימי שחור מבריק, מערכת זיכרון לנסיעה לאחור, עיצוב חיצוני M-Sport, חלונות אחוריים כהים