תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2016
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2010
-
שנת השקת הדגם בישראל2010
תיאור
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
תיאור
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מידות
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מידות
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
צמיגים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
צמיגים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מנוע וביצועים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מנוע וביצועים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
נפח מנוע (סמ"ק)2800
-
סוג מנועטורבו בנזין
-
תצורת מנועV
-
מספר צילינדרים6
-
הנעההנעה קדמית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט265
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)6950
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה6950
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום30.8
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)5100
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע5100
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים6
צריכת דלק
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
צריכת דלק
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)9.8
-
צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)7.1
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק8.4
-
15
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו6.8
בטיחות
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
בטיחות
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
לא נבחן
-
בלמיםABS
-
מספר כריות אוויר7
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאית
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
מתלים ובלמים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מתלים ובלמים
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
מתלה קדמירב חיבורי + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי
-
בלם קדמידיסקים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
מולטימדיה
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
מערכת שמעמקורית
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB
-
נגן DVD
אבזור
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
אבזור
קאדילק SRX
קאדילק 2.8T V6 SRX אוט'
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירמזגן רגיל
-
סוג גג שמשגג שמש רגיל
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודבד
-
חימום במושביםמושבים קדמיים
-
כוונון מושביםחשמלי
-
סוג פנסי חזיתרגילים
-
פנסי ערפל קדמיים
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה + ידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתח
-
מערכת חנייה אוטומטית