תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2019
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2013
-
שנת השקת הדגם בישראל2014
תיאור
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
תיאור
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מידות
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מידות
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
צמיגים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
צמיגים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מנוע וביצועים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מנוע וביצועים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
נפח מנוע (סמ"ק)2997
-
סוג מנועטורבו בנזין
-
תצורת מנועV
-
מספר צילינדרים6
-
הנעההנעה אחורית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט405
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)6400
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה6400
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום48.4
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1600
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1600
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)5.1
-
מהירות מירבית (קמ"ש)250
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים7
צריכת דלק
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
צריכת דלק
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)14.9
-
צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)7.5
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק11
-
15
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו8.9
בטיחות
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
בטיחות
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתכולל במהירות בינעירונית
-
מערכת לניטור רכב בשטח מתהיגוי אקטיבי
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףחיישני חגורות בטיחות, התרעה לשמירת מרחק כולל זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, מצלמות היקפיות כולל זיהוי עצמים נעים, מערכת עזר לזינוק בעליה
מתלים ובלמים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מתלים ובלמים
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
מתלה קדמיעצמות עצה כפולות + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים מאווררים
-
סוג תגבור הגהחשמלי
מולטימדיה
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
מולטימדיה
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוAUX + USB
-
נגן DVD
אבזור
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
אבזור
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50 אוט', 3.0 ל' טורבו, Sport Tech
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור
-
סוג גג שמשגג שמש רגיל
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט + שמירת מרחק
-
ריפודעור
-
חימום במושביםמושבים קדמיים
-
כוונון מושביםחשמלי + זכרון
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה + ידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירבלם חניה חשמלי, מסך מולטימדיה "8, מראה פנימית מתכהה אוטומטית נגד סינוור, חבילת זכרונות לכוונון המושבים, ההגה והמראות, מערכת שמע משודרגת מתוצרת ®Bose עם 16 רמקולים, מושבי ספורט קדמיים, דיפון תקרה שחור, מראות צד בגימור שחור, תפירה אדומה במושבים, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, דוושות אלומיניום, גימורים חיצוניים ספורטיביים, מתלים אדפטיביים, מערכת בלמים ספורטיבית עם קליפר בצבע אדום