מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2018 יד שניה
הדגם אינו משווק כרכב חדש
תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2018
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2012
-
שנת השקת הדגם בישראל2014
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)54
תיאור
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
תיאור
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מידות
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מידות
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
צמיגים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
צמיגים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מנוע וביצועים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מנוע וביצועים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
נפח מנוע (סמ"ק)1998
-
סוג מנועהיברידי פלאג-אין (נטען)
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעהכפולה (4X4)
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט203
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)4500
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה4500
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום19.9
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)4500
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע4500
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)11
-
מהירות מירבית (קמ"ש)170
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית רציפה
-
מספר הילוכיםהילוך יחיד ( תיבה רציפה)
טעינה חשמלית
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
טעינה חשמלית
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)טווח נסיעה חשמלי WLTPטווח הנסיעה המרבי בכל טעינה מלאה של הסוללה עד לפריקה מלאה, לפי נתוני היצרן54
-
זמן טעינה ביתית AC (שעות)זמן טעינה ביתית ACמשך הטעינה לפי נתוני היצרן ולפי סוג המטען. יש כאלה חזקים יותר וחזקים פחות. אין סטנדרט אחיד לטעינה זאת, יש לוודא באיזה מטען05:00
-
טעינה מהירה DC
-
זמן טעינה מהירה DC (שעות)זמן טעינה מהירה DCיש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען00:25
-
קיבולת סוללה (קוט"ש)קיבולת סוללהככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית12
-
צריכת דלק
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
צריכת דלק
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק58.8
-
2
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו50
בטיחות
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
בטיחות
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר7
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאית
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףמערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית
מתלים ובלמים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מתלים ובלמים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
מתלה קדמירב חיבורי + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
מולטימדיה
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוAUX + USB
-
נגן DVD
אבזור
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
אבזור
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV אוט', 2.0 ל' פלאג אין הייבריד Supreme, 4x4
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים
-
סוג גג שמש
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודבד
-
כוונון מושביםידני
-
סוג פנסי חזיתרגילים
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהמצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירכפתור EV לנסיעה על חשמל, מערכת לשטיפת פנסים, בלם יד חשמלי Auto Hold, ספויילר אחורי ומסילות גג