מיצובישי טרייטון 2021 יד שניה
הדגם אינו משווק כרכב חדש
תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2021
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2014
-
שנת השקת הדגם בישראל2015
תיאור
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
תיאור
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מידות
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מידות
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
צמיגים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
צמיגים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מנוע וביצועים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מנוע וביצועים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
נפח מנוע (סמ"ק)2268
-
סוג מנועטורבו דיזל
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעהכפולה (4X4)
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט150
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)3500
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה3500
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום40.87
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1750
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1750
-
מהירות מירבית (קמ"ש)171
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים6
צריכת דלק
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
צריכת דלק
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק10.3
-
15
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו8.7
-
צריכת דלק - מבחן אוטו (ק"מ/ליטר)11
בטיחות
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
בטיחות
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
לא נבחן
-
בלמיםABS + EBD
-
מספר כריות אוויר7
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףמערכת עזר לזינוק בעליה, בקרת יציבות לנגרר, מערכת בקרת יציבות ומשיכה, נעילת דיפרנציאל אחורי, מערכת התרעת התנגשות, זיהוי הולכי רגל, התרעה על תנועה חוצה מאחור, מערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה
מתלים ובלמים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מתלים ובלמים
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
מתלה קדמיעצמות עצה כפולות + מוט מייצב
-
מתלה אחוריסרן חי + קפיצי עלה
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחוריתופים
-
סוג תגבור הגהחשמלי
מולטימדיה
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
מולטימדיה
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB
-
נגן DVD
אבזור
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
אבזור
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.3 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Dakar SE, 4x4
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים
-
סוג גג שמש
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודעור
-
חימום במושביםמושבים קדמיים
-
כוונון מושביםחשמלי - מושב נהג בלבד
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירמראה פנימית מתכהה אוטומטית נגד סינוור, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית, 6 רמקולים, חלונות אחוריים כהים