תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2019
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2017
-
שנת השקת הדגם בישראל2017
תיאור
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
תיאור
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מידות
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מידות
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
צמיגים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
צמיגים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מנוע וביצועים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מנוע וביצועים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
נפח מנוע (סמ"ק)1598
-
סוג מנועטורבו בנזין
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעההנעה קדמית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט180
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5500
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5500
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום25.5
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1650
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1650
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)8.3
-
מהירות מירבית (קמ"ש)218
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים8
צריכת דלק
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
צריכת דלק
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)20.4
-
צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)13.9
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק17.5
-
14
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו14.2
בטיחות
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
בטיחות
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףצג התרעה לחגירת חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, זיהוי הולכי רגל
מתלים ובלמים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מתלים ובלמים
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
מתלה קדמיתמוכות מקפרסון + מוט מייצב
-
מתלה אחוריקורת פיתול
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
מולטימדיה
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות' + Android Auto + Apple CarPlay
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB
-
נגן DVD
אבזור
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
אבזור
פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 אוט', 1.6 ל' טורבו, Active
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור
-
סוג גג שמש
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודבד
-
כוונון מושביםידני
-
סוג פנסי חזיתרגילים
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס + מעוף ציפור
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירשליטה מההגה על תיבת ההילוכים, ספויילר אחורי, גימורי כרום, לוח מחוונים וירטואלי, מסילות גג
-
אבזור נוסף בתשלוםמערכת "GRIP Control" לבקרת אחיזה בשטחים שונים