תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2017
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2012
-
שנת השקת הדגם בישראל2011
תיאור
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
תיאור
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מידות
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מידות
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
צמיגים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
צמיגים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מנוע וביצועים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מנוע וביצועים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
נפח מנוע (סמ"ק)2494
-
סוג מנועהיברידי (חשמלי + בנזין)
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעההנעה קדמית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט200
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5700
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5700
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום21.6
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)4500
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע4500
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)7.7
-
מהירות מירבית (קמ"ש)180
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית רציפה
-
מספר הילוכיםהילוך יחיד ( תיבה רציפה)
טעינה חשמלית
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
טעינה חשמלית
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
צריכת דלק
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
צריכת דלק
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)16.2
-
צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)17
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק17
-
2
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו14.4
בטיחות
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
בטיחות
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
לא נבחן
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר10
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתכולל במהירות בינעירונית
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
מתלים ובלמים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מתלים ובלמים
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
מתלה קדמיתמוכות מקפרסון + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי + מוט מייצב
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגהחשמלי
מולטימדיה
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
מולטימדיה
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוAUX + USB + SD
-
נגן DVDמסכים בגב המושבים
אבזור
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
אבזור
טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי 2.5VVT-i אוט'
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור (כולל שורה שלישית)
-
סוג גג שמשגג שמש פנוראמי נפתח
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט + שמירת מרחק
-
ריפודעור
-
חימום במושביםמושבים קדמיים + אוורור
-
כוונון מושביםחשמלי + זכרון
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס + מעוף ציפור
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה + ידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית