MG EHS PHEV 2021 חוות דעת
-
רקע כללי
בשנת 2018 הציגה MG את רכב הפנאי הקומפקטי שלה — MG HS. ה-HS, מתמקם מעל אחיו המוכר והקטן יותר ZS ונכנס לסגמנט הגדול והפופולרי ביותר בישראל.
כאמור, מדובר ברכב פנאי קומפקטי (C-SUV) אך מידותיו מציבות אותו בצד הגדול והנדיב של הקטגוריה — 457 ס"מ אורכו, 187 ס"מ רוחבו ובסיס הגלגלים שלו נפרש על פני 272 ס"מ, אחד מהארוכים בסגמנט. לתא המטען נפח של 463 ל'.
כיום מגיע ה-HS לישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד — היברידית נטענת (פלאג-אין) המבוססת על שילוב בין מנוע טורבו-בנזין (1.5 ל', 162 כ"ס, 25.5 קג"מ) ומנוע חשמלי (122 כ"ס, 23.4 קג"מ). ההספק המשולב עומד על 258 כ"ס ו-37.7 קג"מ. ל-HS שתי תיבות הילוכים — אחת עם שישה יחסי העברה הצמודה למנוע הבנזין, ואחת נוספת הצמודה למנוע החשמלי בעלת ארבעה יחסים. ההנעה קדמית והביצועים מצוינים, אל אף המשקל הכביר (1,850 ק"ג) — 6.9 שניות ל-100 קמ"ש.
ל-MG HS סוללה מקוררת בנוזל עם אנרגיה של 16.6 קוט"ש, וטווח הנסיעה החשמלי המוצהר עומד על 52 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.
בשנת 2019 נבדקת במבחני הריסוק של יורו NCAP שם זכה בחמישה כוכבי בטיחות.
השיווק בישראל החל בינואר 2020 ברמת גימור אחת עשירה למדי. מחירו נמוך משמעותית מכלים מקבילים, ויחד עם אחריות ארוכה (5 שנים או 150,000 ק"מ ועוד 3 שניות נוספות על הסוללה) יש כאן עסקה מעניינת מאוד.
-
עיצוב ונוכחות
טרם נבדק
-
תא נוסעים ומטען
טרם נבדק
-
מנוע וביצועים
טרם נבדק
-
נוחות והתנהגות
טרם נבדק
-
תמורה למחיר
טרם נבדק
-
סיכום
טרם נבדק