MG EHS PHEV 2024 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בשנת 2018 הציגה MG את רכב הפנאי הקומפקטי שלה – MG HS. ה- HS מתמקם מעל אחיו המוכר והקטן יותר ZS ונכנס לסגמנט הגדול והפופולרי ביותר בישראל - רכבי פנאי קומפקטיים. מידותיו מציבות אותו בצד הגדול והנדיב של הקטגוריה — 457 ס"מ אורכו, 187 ס"מ רוחבו ובסיס הגלגלים שלו נפרש על פני 272 ס"מ, אחד מהארוכים בסגמנט. לתא המטען נפח של 463 ל'.

    ה-HS מגיע לישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד — היברידית נטענת (פלאג-אין) המבוססת על שילוב בין מנוע טורבו-בנזין 1.5 ל' ומנוע חשמלי.

    ההספק המשולב עומד על 258 כ"ס ו-37.7 קג"מ. ל-HS שתי תיבות הילוכים — אחת עם שישה יחסי העברה הצמודה למנוע הבנזין, ואחת נוספת הצמודה למנוע החשמלי בעלת ארבעה יחסים. ההנעה קדמית והביצועים מצוינים, על אף המשקל הכביר (1,850 ק"ג) — 6.9 שניות ל-100 קמ"ש.

    ל-MG HS סוללה מקוררת בנוזל עם אנרגיה של 16.6 קוט"ש, וטווח הנסיעה החשמלי המוצהר עומד על 52 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.

    השיווק בישראל החל בינואר 2020. האחריות ארוכה במיוחד (5 שנים או 150,000 ק"מ ועוד 3 שנים נוספות על הסוללה).

  • עיצוב ונוכחות

    MG EHS הוא רכב נאה למדי, גם אם הופעתו לא הכי אופנתית או עדכנית. המידות הנדיבות והחזית הנאה מקנים לו מראה נעים וסולידי.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג משדרת תחושת עושר רבה בזכות שילוב החומרים, איכותם הטובה ורשימת אבזור ארוכה מאוד. הנדסת האנוש אינה מצטיינת — תפעול מסך המולטימדיה (10.1 אינץ’) מסורבל, חיווי הכפתורים לא תמיד ברור ומיקום חלק מהפקדים אינו אינטואטיבי. המרחב מלפנים טוב מאוד, המושבים מוצלחים למדי ותנוחת הנהיגה גבוהה, כמצופה מרכב פנאי. מאחור המרחב מצוין ולנוסעים גג זכוכית פנורמי גדול (אך הכיסוי אינו אטום לגמרי). למרות הסוללות, תא המטען נאה בגודלו (463 ל‘). הכיסוי אינו איכותי.
  • מנוע וביצועים

    שילוב המנועים (חשמלי ובנזין) מעמיד לרשות הנהג הספק גבוה (258 כ“ס) והדבר בא לידי ביטוי בביצועים טובים מאוד. אולם מערכת ההנעה לא תמיד פועלת ברהיטות — תגובת המצערת לא אחידה, מנוע הבנזין רועש תחת עומס ו-EHS מתקשה להעביר את הכוח לקרקע בתנאים מאתגרים. ה-EHS מעדיף התנהלות רגועה ב“חצי מצערת“.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    צריכת הדלק ללא חשמל ובקצב של טיול עמדה על 12.2 ק"מ/ל'.

    הטווח החשמלי המוצהר הוא 52 ק"מ, ובפועל עמד על 43 ק"מ.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      55.1 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      46.8 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      37 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      52 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      43 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      16.6 קוט"ש
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת מאוד אך EHS עשוי להתנדנד על כביש גלי. בידוד רעשים מצוין מוסיף לנינוחות הכללית. התנהגות הכביש סולידית, אך כוח המנוע מתגבר בקלות על אחיזת הצמיגים הקדמיים. להגה חופש מסוים במרכז, אך המשקל שלו טוב והתגובה להפניה נאותה. הבלמים פועלים היטב ביחס להיברידיות, ורק בעומס כבד מאבדים דיוק. כושר התמרון בעיר אינו מבריק.
  • תמורה למחיר

    על הנייר MG EHS PHEV מציע המון — כוח, אבזור, מרחב וחסכון בזכות החשמל — לכך הוא מוסיף אחריות ארוכה ומחיר סופר תחרותי.
  • גרסאות ורמות גימור

    EHS מוצע רק ברמת אבזור אחת הנקראת 'נט אפ', ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, מולטימדיה עם צג "10.1, מחוונים מוקרנים, מצלמות היקפיות, ריפוד עור משולב אלקנטרה, ובקרת אקלים מפוצלת.
  • בטיחות

    בשנת 2019 נבדק ה-HS במבחני הריסוק של יורו NCAP שם זכה בחמישה כוכבי בטיחות. במערכות הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי של שטחים מתים, עמעום אוטומטי, התרעה על פתיחת דלתות בשעת סכנה ועוד.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024. מחירי 2024 של MG EHS ירדו בשיעור זניח של 1,000 שקלים למחיר רשמי של 188,000 שקלים.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    העיצוב, הניהוג והנדסת האנוש לא יתחרו בטובים שבקטגוריה, אבל ה-EHS צובר לא מעט נקודות בזכות האבזור, הממדים, החסכון הפוטנציאלי בדלק והתמורה למחיר.

MG EHS PHEV מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

MG EHS PHEV השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    ` on
    MG EHS PHEV
    MG EHS PHEV, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, NET-UP

חוות דעת גולשים על MG EHS PHEV

4.4/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (4)

הנאת נהיגה

4.8

עלויות תחזוקה

3

נוחות השימוש ואבזור

4.5

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

4.8

יש לכם MG EHS PHEV? כתבו חוות דעת

MG ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.