יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חינני בחוץ, נאה מאוד בפנים, מרחב פנים מרשים מלפנים ומאחור, צריכת דלק מצוינת.

חסרונות / איכות חומרים והרכבה מאכזבת, מושבים לא נוחים, נוחות נסיעה לא מוצלחת, הגה לא מוצלח, מנוע רועש בעומס.

בשורה התחתונה / מבנה מצוין, ביצוע לא מוצלח.

ניסאן נוט חוות דעת

  • חוות דעת הנוט הוצג (2004) כמיניוואן קומפקטי, אך כיום (מאז דור ב', 2012) הוא מוגדר על-ידי ניסאן כהאצ'בק, היושב על רצפה B של ניסאן/רנו (או V בכינוייה העכשווי). העיקר, כמובן, הוא הגובה (152.5 ס"מ) המקנה את יתרון הישיבה הזקופה: מרחב מחיה ראוי ברכב קצר יחסית (410 ס"מ). ב-2014 עבר הדגם מסכת חידושים נכבדה והגיע לישראל כשהוא מצויד במנוע הבנזין בנפח  1.2 ליטר, 3 צילינדרים ועם מגדש-על ו-98 כ"ס, משודך לתיבה רציפה.במבחן הריסוק של Euro-Ncap קיבלה הנוט הנוכחית ציון של ארבעה כוכבים, אם כי מה שמנע ממנה את הכוכב החמישי הוא חוסר של 2% בלבד בציון ההגנה על הולכי רגל. הנוט  מגיעה לישראל עם שש כריות אוויר.

  • עיצוב ונוכחות הניסאן נוט  הוא מיקרוואן נאה למדי. החרטום מלא הבעה, קו החלונות מחודד והגג מצליח להציג קימורים, ולא להראות כמו סתם קופסת נעליים. אנחנו אהבנו אותו מאוד, מכל זווית.
  • תא נוסעים ומטען עיצוב תא הנוסעים נאה ומודרני למראה ומשופע במוטיבים עגולים (מסכי תצוגה, ידיות פתיחת הדלתות), אולם האיכות מאכזבת, הן  מבחינת החומרים והן מבחינת ההרכבה. מה שיש ובשפע זה מקום - מלפנים יש מקום לאנשים בוגרים מכל גודל. גם מאחור המצב דומה, עם מרווח אדיר לברכיים וכפות הרגליים ומרווח נאה גם לראש. מנגד, ההתבססות על שלדת סופר-מיני מכתיבה מימד רוחב צנוע, מה שעלול להקשות בהושבת 3 מבוגרים מאחור. תא המטען סביר בגודלו ביחס לדגמים המתחרים.
  • מנוע וביצועים הנוט מגיעה אלינו עם יחידת הנעה אחת – מנוע משולש צילנדרים בנפח 1198 סמ"ק עם מגדש-על. 98 כוחות הסוס שמייצר הסידור הזה עוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבה רציפה. התוצאה היא ביצועים ממוצעים לצד ביצוע מחוספס, לא מעודן. בנסיעה רגועה, בעיקר בתוך העיר, זה מפריע פחות ובדרך כלל מערכת ההנעה תהיה "שקופה" מבחינת הנהג למעט צליל מעט עסוק מכיוון המנוע. מחוץ לעיר, בעיקר בעליות או בעקיפה, התיבה ממקמת את המנוע בסל"ד גבוה, והוא מוחה על כך ברעש גדול ובתחושה מאומצת ולא נעימה. בשיוט נינוח במהירות חוקית יחידת ההנעה שקטה וגם רעשי הכביש מבודדים היטב. היתרון הגדול של יחידת ההנעה הזו מתגלה ליד משאבת הדלק, עם צריכת דלק מצוינת של 12.3 ק"מ לליטר בימי המבחן הקשים והמגוונים.
  • נוחות והתנהגות נוחות הנסיעה בינונית. בתוך העיר, על כבישים משובשים יותר ופחות, לא מצליחה הנוט לבודד את תא הנוסעים ומעבירה אליו רעידות ורעשים. המושבים מלפנים לא מציעים תמיכה מספקת לגב התחתון והתגלו כלא נוחים בנסיעה ארוכה, ואלו מאחור שטוחים לחלוטין ולא מציעים שום סוג של נוחות או תמיכה למבוגרים. תנוחת הנהיגה טובה, אבל חבל שההגה מתכוונן רק לגובה. על כביש משובש או גלי, לעומת זאת, לא מצליחים מתלי הנוט לשמור על ריסון טוב למרכב. ההגה הקל והלא-מדויק לא תורם כאן. פעולת הבלמים מצוינת – הדרגתית וחזקה.
  • תמורה למחיר ניסאן נוט משלבת בין מרווח טוב וצריכת דלק נמוכה ליחידת הנעה לא מעודנת, נוחות לקויה (הן בגלל פעולת המתלים והן בגלל מבנה המושבים) וחומרים פשוטים. כאשר במחיר דומה מוצעות מכוניות כמו אופל מריבה או מיצובישי לאנסר – מתקבלת בעיית תמורה.
  • סיכום הרעיון טוב, הביצוע פחות.

מבחני רכב

למי שרוצה לחקור לעומק

ניסאן נוט גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
1198
98
107,000
1198
98
112,000
1198
98
121,000

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן נוט?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ניסאן נוט

ניסאן נוט צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
ניסאן נוט צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
19.6 16.1 22.2 14.9 4
19.6 16.1 22.2 14.9 4
19.6 16.1 22.2 14.9 4
2
14.9