חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל, צפויה להשיק השנה את הרכב החשמלי הראשון של היצרן. הרכב המדובר הוא הגרסה החשמלית לריינג' רובר שתוצג במהלך בחודשים הקרובים. היצרן הבריטי כבר החל לקבל הזמנות בבריטניה, והמכונית תגיע לארץ לקראת סוף 2024. השנה תוצג גם הגרסה החשמלית לריינג' רובר ספורט, וזו תגיע לכאן במהלך 2025.
 

יגואר בדרך חדשה

מותג היוקרה יגואר – אחד משני מותגי JLR, יגואר לנד רובר (Jaguar Land Rover) – יציין את השנה את השינוי הגדול בתולדותיו עם מעבר להנעה חשמלית בלבד. דבר זה ימצא ביטוי בדגם חדש, ראשון מבין שלושה עם הנעה כזו, והוא יתבסס על פלטפורמה ייעודית חדשה.

לנד רובר מתכוננת לרכב החשמלי הראשון שלה
יגואר I-פייס החשמלי | צילום: יגואר

לפי יגואר, קו הדגמים החדש יהיה בסיס להשקה מחודשת של המותג. הדגם הראשון יהיה קופה עם ארבע דלתות, זה יוצג ב-2024 ויגיע לישראל ב-2025. דגם שני יהיה רכב פנאי ספורטיבי, וזה יגיע במחצית השנייה של 2025. אותה פלטפורמה חשמלית תהווה בסיס לדגמי לנד רובר החל מ-2025.
 

שינויים בהנהלה

נדב טל, בתפקידו כסמנכ״ל מכירות ומוצר, מחליף את ארז טרופן ששימש סמנכ"ל שיווק. טל שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל הפעילות של מותגי פרארי ומזראטי בחברת סמלת ולפני כן פעל במרצדס ישראל. בנוסף מונתה לתפקיד ראש אגף שיווק, פרסום וקשרי לקוחות דורין ציפר שהייתה מנהלת תקשורת שיווקית בקבוצת UMI (קאדילק, שברולט, איסוזו).

לנד רובר מתכוננת לרכב החשמלי הראשון שלה
איסוזו דימקס חשמלי | צילום: איסוזו