שברולט הוקמה ב-1911 על-ידי וויליאם דוראנט, מי שהקים את ג'נרל מוטורס, איבד את השליטה, הצליח עם החברה החדשה – ורכש את ג'.מ מחדש ב-1915. שברולט הייתה למותג העממי של ג'.מ, אך במהלך השנים ייצרה דגמים חשובים ונחשבים כמו קורבט – מאז 1953; כיום בדור השביעי – מכונית הספורט של אמריקה; קמארו, מכונית השרירים (1967); סילברדו, הטנדר השני בהיקף המכירות בארה"ב מאז ומתמיד; אימפלה המאוד וותיקה (1957) – ועוד דגמים כמו סאברבן, בלייזר, אסטרו וכו'. ב-2002, עם רכישת דייהו הקוריאנית על-ידי ג'.מ, הוסיף המותג להיצע הדגמים שלו גם קטנים יותר, החל ממיני וסופרמיני ובהמשך גם רכבי פנאי קטנים. בעקבות המשבר של ג'.מ ב-2009 ושינוי מבנה הקונצרן – כולל ביטול מותגים וצמצום היצע של אחרים – הייתה שברולט למותג הבינלאומי של ג'.מ (פרט לקדילאק). כיום מציעה שברולט מערך דגמים שלם ממיני ועד משפחתית-גדולה בממדים אמריקאים (כמעט כמו סלון), דגמים חשמליים (וולט ובולט), דגמי ספורט וביצועים (קורבט וקמארו), רכבי פנאי בכל רמות הגודל (כולל הסאברבן הענק), לא מעט מיניוואנים, וכמובן הטנדר עצום המידות (סילברדו). שברולט מיובאת לישראל על-ידי UMI, יבואנית ג'.מ לישראל.

.