
אודי A6 סדאן מציגה מופע זהה לזה של מרכב הסטיישן במבט מלפנים, וזה כולל את החזית העדכנית של היצרנית עם יחידת תאורה המשלבת בין תאורת הלד-יום ליחידות התאורה הראשיות הנהוגה שם לגרסאות הבנזין – להבדיל מאלה המופרדות בגרסה החשמלית. בנוסף, הסבכה נראית גדולה מתמיד, יש מגוון רחב של חישוקים מ-18 אינץ' ועד 21 אינץ' והכנפיים התפוחות מוסיפות להופעה.
באופן מובן, ההבדלים מסתכמים בחלק האחורי שזוכה כאן לסיומת מעוגלת למדי לתא המטען. יחידות התאורה מחוברות ביניהן בפס רוחבי נאה, יש פגוש אחורי אגרסיבי, יציאות מפלט בולטות ואנטנת כריש מתבקשת. באודי מציינים מקדם גרר נמוך למדי שעומד על 0.23dc בלבד. המימדים כמעט זהים לאלה של הסיישן, אולם תא המטען מציע נפח צנוע במעט: 497 ל' במקום 503 ל' בסטיישן. עם זאת, מבנה הסדאן בוודאי מגביל את השימושיות ביחס לאחות בעלת הדלת החמישית.

השאר דומה עד זהה למה שכבר ראינו עם גרסת הסטיישן. סביבת הנהג מציעה את הסידור העדכני של היצרנית: לוח מחוונים מוקרן בגודל 11.9 אינץ', מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 14.5 אינץ' וכאופציה ובהתאם לרמת הגימור גם מסך נוסף מול הנוסע בגודל 10.9 אינץ'. בצד הטכנולוגי באודי מציינים תצוגה עילית גדולה בכ-85% ביחס לדור היוצא עם מידע עשיר יותר, מערכת שמע עם 16-10 רמקולים וחוויות תלת מימד, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, סגירה שקטה לדלתות, עוזרת קולית מבוססת צ'אט GPT ועוד.

לגרסת הכניסה מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל' המפיק 204 כ"ס ו-34.6 קג"מ, הנעה קדמית ותיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. מעליו נמצא מנוע טורבו-דיזל בנפח והספק זהים אך עם נתון מומנט עדיף (40.8 קג"מ) וכאופציה ניתן לקבל את גרסה זו גם בהנעה כפולה. בנוסף, מגרסת הדיזל והלאה ל-A6 גם מערך היברידי מתון (סוללת 1.7 קוט"ש, 48V) הכוללת גם מנוע חשמלי קטן (24 כ"ס). התאוצה ל-100 קמ"ש בהתאם: 8.2 שניות לבנזין, 7.8 שניות לדיזל ו-6.8 שניות בדיזל כפול הנעה.
בראש ההיצע עומדת בשלב זה מנוע הטורבו-בנזין בנפח 3.0 ל' בתצורת V6. לגרסה זו הנעה כפולה כסטנדרט, הספק של 367 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ. את התאוצה ל-100 קמ"ש מסיימת A6 בגרסה זו ב-4.7 שניות בלבד.

באודי מציינים כי A6 החדשה תוצע עם שלושה סוגים של מתלים לבחירה. המתלים הסטנדרטים, כך אודי, כוילו להעניק נוחות נסיעה טובה מבעבר והם רכים וסופגים יותר מאשר אלה של הדור היוצא. לצד סידור זה יוצעו מתלים בעלי כיול ספורטיבי הכוללים הנמכה של 20 מ"מ. בראש ההיצע יעמדו המתלים האדפטיביים, שיחד עם אופציה להיגוי אחורי אקטיבי יעניקו, לפי אודי, ל-A6 החדשה יכולות דינמיות גבוהות מבעבר.
