נזכיר כי וולוו נמצאת בעיצומו של מהלך ארגון מחדש לאור תנודות בהעדפות השוק וההאטה באימוץ רכב חשמלי. ואכן, כפי שהבטיחה, וולוו XC70 החדש מצויד במערכת הנעה היברידית-נטענת – כזו שמצד אחד תנצל את הידע והתשתיות שרכשה היצרנית בתחום החשמלי אך, לתחושת וולוו, יוכל לפנות לקהלים רחבים יותר מאשר רכב כל חשמלי.

הפרטים שיש
בשלב זה מדובר בחשיפה ראשונית של הדגם וזו כוללת מספר מצומצם של תמונות חלקיות והצהרות מצד וולוו ולא הרבה יותר.
העיצוב החיצוני מתאים לקו העכשווי של היצרנית ומתכתבת יותר עם הדגמים החשמליים החדשים בהיצע מאשר הגרסאות מתוחות הפנים של דגמי וולוו עם מנועי בעירה פנימית (XC90, S90, XC60 וכו'). כך למשל ישנן יחידות התאורה בצורת ה"פטיש של תור" אבל הן צרות ומודניות יותר למראה, הסבכה ממקומת נמוך ומייצרת מראה של רכב נטול סבכה ועוד.

מידות הדגם טרם נמסרו באופן רשמי אולם הוא צפוי להיות גדול וארוך יותר מאשר XC60 המוכר (D-SUV), ועם זאת ככל הנראה עדיין יציע סידור של חמישה מושבים בלבד וללא שורה שלישית. הפרופורציות הן של רכב פנאי של ממש והוא מתרחק ממבנה הסטיישן המוגבה של הדור הקודם. תמונות של סביבת הנהג ופרטים על תא המטען טרם פורסמו.
יחידת ההנעה העיקרית של הדגם צפויה להיות מערך היברידי-נטען אשר יציע טווח נסיעה מירבי של עד 200 ק"מ בין טעינות. נתון זה הוא על פי התקן הסיני (CLTC) ולרוב בהסבה לתקן WLTP המקובל כאן ישנה הפחתה של כ-25-30%, קרי סביב 145 ק"מ בתקן WLTP – נתון מרשים בהחלט.
כבסיס תשמש פלטפורמת SMA החדשה של היצרנית אשר פותחה בשיתוף חברת האם ג'ילי. לפי וולוו, לצד יעילות בניהול החשמל, אפשרות לעדכונים מהאוויר, שילוב כוח מחשוב מתקדם ומערכות נהיגה אוטונומיות ברמה גבוהה – הפלטפורמה החדשה תאפשר קצב טעינה גבוה ביחס למקובל בתחום ההיברידי.
