בימים האחרונים החלה סובארו ישראל בשיווק גרסת חמש הדלתות לאימפרזה המוכרת. מהלך זה קורה לקראת סוף חיי הדגם הנוכחי, וזמן קצר לאחר שבניו-יורק הוצגה אימפרזה חדשה שתגיע אלינו בשנה הבאה.
כל זה נשמע אולי מעט מוזר. ואולם לפי אנשי סובארו הצעד הינו חלק מהשאיפה של היבואן להרחיב את מבחר הדגמים המקומי כדי לפנות למגוון גדול יותר של לקוחות. עם גרסת החמש דלתות של האימפרזה, שתגיע רק עם הנעה כפולה, הם מצפים לפנות לקהל צעיר יותר משל הסדאן וגם להדגיש את ההנעה הכפולה שמאפיינת את סובארו. כל זאת מתוך רצון לקדם את תדמית המותג בתחום המכוניות הפרטיות, וגם כהכנה לאימפרזה העתידית שתגיע הפעם מתחילת הדרך בשתי גרסאות המרכב ובעיקר עם הנעה כפולה.
סובארו אימפרזה חמש דלתות
צילום: מנהל
כדאי לציין שבעבר חששו בסובארו ישראל מהבאת גרסת החמש דלתות כדי שלא לפגוע ב-XV הדומה לה במראה ובבסיס, אולם בעתיד שני הדגמים יתרחקו אף יותר במראה.
האימפרזה חמש דלתות (קצרה ב-16.5 ס"מ מהסדאן) מוצעת בארץ עם מנועי ה-1.6 ליטר וה-2.0 ליטר המוכרים של היצרן היפני, שלהם 114 כ"ס ו-150 כ"ס בהתאמה, ואשר משודכים לתיבה אוטומטית רציפה (ההאצה למאה קמ"ש תארך 12.6 ו-11.6 ש'). היא תגיע ברמת גימור 'פרמיום' שדומה ל'סטייל פלוס' של האימפרזה הרגילה, וכוללת בקרת אקלים, דיבורית בלוטות' וחישוקים קלים. המחיר יעמוד על 133,000 שקלים למנוע ה-1.6 ל' או 140,000 שקלים למנוע הגדול יותר.
סובארו אימפרזה האצבק
צילום: מנהל