כמעט חמש שנים אחרי שהוצגה, סובארו BRZ עוברת מתיחת פנים קלה. העדכון כולל שינויים קוסמטיים בחוץ ובפנים, שינויים במנוע וחבילת ביצועים חדשה.
כמקובל, השינויים בחוץ אינם גדולים אבל השבכה בולטת יותר מאשר קודמתה. גם בפנים אין מהפכות, אך בסובארו מבטיחים כי תא הנוסעים המחודש מעניק תחושה עשירה מאשר זה הקודם, בין היתר בזכות מערכת מולטימדיה חדשה (מסך בגודל "6.2).
סובארו BRZ מתחדשת
צילום: מנהל
מצבור של שינויים
השינויים בתחום המכני, לעומת זאת, רבים. המנוע זכה לגל זיזים ושסתומים חדשים וראש המנוע תוכנן מחדש. שיא המומנט מושג כעת בסל"ד נמוך במעט מאשר קודם – ועדיין גבוה: 6400 סל"ד לעומת 6600 סל"ד. בשעה שכאן מסתיימים השינויים הנוגעים לגרסה האוטומטית, הם נמשכים במנוע הצמוד לגרסה הידנית. אלה כוללים כעת גם מערכות פליטה ויניקה חדשות והנתונים משופרים: תוספת של 5 כ"ס ו-0.7 קג"מ ל-205 כ"ס (7000 סל"ד) ו-21.5 קג"מ (6400 סל"ד). בנוסף, יחס ההעברה הסופי בגרסה זו קוצר במעט (מ-4.1 ל-4.3).
מעבר לכך, היצרנית מדווחת על שינויים שנעשו לטובת חידוד ההתנהגות. סובארו BRZ המחודשת זוכה למוט מייצב עבה יותר מאחור, מרכב קשיח מזה הקודם ובקרת יציבות שכוילה מחדש. מעבר לכך, סובארו תציע כאופציה את ה-BRZ המעודכנת עם חבילת "ביצועים" הכוללת קליפרים מבית ברמבו, דיסקים מוגדלים, בולמי זעזועים של סאקס (Sachs) וחישוקי "17 ייחודיים.