פולקסווגן טרנספורטר החדש בארץ - אוטו

פולקסווגן טרנספורטר החדש בארץ

פולקסווגן מתחילה בשיווק הדור השישי למסחרית המיתולוגית, עם היצע גרסאות עשיר למדי

כשנה לאחר שפולקסווגן הציגה את הדור השישי של הטרנספורטר, מתחיל שיווקה של זו בישראל. הדגם החדש מוצע בשפע גרסאות מרכב ומושבים למגוון רב של שימושים, ורשימת אופציות האבזור והתוספות ארוכה. המחירים מתחילים ב-234,000 שקלים לטרנספורטר בסיסי (סגור, ידני) ו-410,000 שקלים למולטיוואן, ברמת גימור קומפורט ליין.
מרכבים, הגרסה המורחבת
הטרנספורטר T6 מוצע בשש גרסאות בסיסיות: סגורה למשלוחים (פאנל ואן), לנוסעים ולמטען (קומבי) ולנוסעים בלבד – החל ממיניבוס פשוט ועד למיניוואן מהודר (קראוול) ומהודר מאוד (מולטיוואן). בנוסף, מוצע הטרנספורטר גם כרכב שלדה או עם ארגז מובנה ותא-נהג יחיד או כפול.
מבחר ענק
הרכב נחת בארץ כאשר הוא מצויד בחמש גרסאות הספק למנוע ה-2.0 ליטר דיזל של היצרן הגרמני. מדובר בשני מנועים בתקן יורו 5 – עם 84 כ"ס ו-140 כ"ס – ובשלושה העומדים בתקן יורו 6: 102, 150 ו-204 כ"ס. המנועים שעומדים בתקן יורו 5 ישווקו רק עד סוף 2016.
המבחר בארץ מתחיל עם גרסת משלוחים סגורה המוצעת בשתי רמות אורך של בסיס גלגלים – 300 ו-340 ס"מ – לאורך כללי של 490 ו-530 ס"מ בהתאמה. המנוע, עם תיבה ידנית בגרסת המשלוחים הקצרה, מספק 84 כ"ס ובארוכה 102 כ"ס. אותו מנוע בהספק 140 כ"ס יוצע עם תיבה ידנית (5 הילוכים) או עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (7 הילוכים).
גרסת קומבי – עם מושבים לנוסעים המורכבים בארץ, חלונות ודלתות מאחור ואשר מיועדת גם להובלת מטען – תוצע אף היא בשני אורכים. שניהם יוצעו עם המנוע בגרסת 102 כ"ס ותיבה ידנית (5 הילוכים) או עם המנוע בגרסת 150 כ"ס ואפשרות בחירה בין תיבה ידנית (6 הילוכים) או לרובוטית דו-מצמדית (7 הילוכים). גרסת הטנדר – ארגז ותא-נהג כפול – תוצע רק על בסיס הגלגלים הארוך ועם המנוע בגרסת 140 כ"ס (תיבה ידנית או דו-מצמדית).
והנוסעים?
בהתאם למסורת המאוד ארוכה של הטרנספורטר (66 שנים) מוצעות גם גרסאות נוסעים, ואלה כוללות גם מהדורות מהודרות. הגרסה הראשונה היא קראוול שמיועדת לשישה עד תשעה נוסעים (כולל נהג), לפי המפרט המוזמן והגרסה השנייה היא המולטיוואן, היותר מאובזרת.
בשני המקרים מצוידות גרסאות הנוסעים המאובזרות במערכת מולטימדיה עם מסך "5 (ישנו אופציה למסך בגודל "6.5) ומערכת התרעה על עייפות. גרסת המולטיוואן - המציעה 7 מקומות בלבד (סידור של 3+2+2) - מציעה שורה שנייה עם מושבים מסתובבים ושולחן עבודה ביניהם, תאורת LED מלפנים ומאחור, חישוקי "16 קלים ובעיקר - בולמי זעזועים אדפטיביים. ישנה גם רמת גימור היילין, מאובזרת אף יותר - דלתות צד ותא-מטען חשמליות, חישוקי "17, ריפודי עור ומושבים קדמיים מחוממים. גרסאות המולטיוואן יוצעו עם המנוע החזק ביותר - עם 204 כ"ס - ועם התיבה הדו-מצמדית בלבד.
אנשי היבואן, צ'מפיון מוטורס, גאים באפשרות להציע גם מערכות בטיחות אקטיביות - גם אם כתוספת, ורק בגרסאות המולטיוואן בשלב זה. בין המערכות האופציונאליות ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב נהיגה לפקקי תנועה, מערכת בלימה עצמאית וניטור שטחים מתים.
העתיד ע"פ פולקסווגן
בחטיבה המסחרית של פולקסווגן ישראל מבטיחים להתחיל לייבא בעתיד הקרוב שתי גרסאות מעניינות של הטרנספורטר - גרסת הקליפורניה וגרסה נוספת למולטיוואן, בשם "ג'נריישן סיקס". גרסת הקליפורניה המרתקת הופכת את הטרנספורטר לקאמפר - רכב מחנאות המאפשר שינה ומגורים בטיולים.
מהדורת ה"ג'נריישן סיקס" מבוססת על גרסת המולטיוואן היותר-מאובזרת - אך מובדלת ממנה בגימור ייחודי ברוח הטרנספורטר המקורי. רמת גימור זו תוצע עם צביעה - חיצונית ופנימית - דו-גוונית בצבעי אדום ולבן, חישוקים בעיצוב רטרו ועוד.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות