המותג האיטלקי RUDY PROJECT מייצר דגמים רבים מאוד של משקפיים לשימוש ספורטיבי מכל סוג. מספר הדגמים הרב נועד ליצור התאמה טובה ככל האפשר למשימה, עם התייחסות לדרישות ולמאפיינים של כל סוג פעילות. בנוסף למשקפי שמש, מציע המותג גם משקפי ראייה במבנה של משקפי ספורט. הפרויקט של רודי מציע גם תיקים – גב, נישאים ותלויים – בגדלים שונים וגם קסדות.
משקפיים חדשים
דגם Tralyx מיועד לשימוש ספורטיבי כמו רכיבה או ריצה. זהו דגם חדש, העיצוב אווירודינמי, העדשות מקנות שדה ראייה גדול ויש לו מערכת אוורור, הן במסגרת והן בעדשה. בדגם עדשות Multilaser; ציפוי מראה במספר שכבות להופעה צבעונית וסינון האור. ניתן לרכוש דגם זה גם עדשות מתכהות מסדרת ImpactX2 החדשה.
העדשות של Astroloop – דגם חדש שהושק בפברואר 2016 – עשויות פוליקרבונט. הדגם מוצע במספר צבעים, למסגרת ולעדשות עצמן. בין השאר מוצע ציפוי Laser Black, עם ציפוי מראה.
רודי פרוג'קט: משקפי שמש ומשקפי ראייה לחובבי ספורט
צילום: מנהל
משקפי Intuition מיועדים לעדשות אופטיות גם במספרים גבוהים וגם במבנה מולטיפוקל. המסגרת מוצעת בגזרות 53/33 או 56/35, בשני צבעים – שחור או קריסטל גרפיט – המוטות ניתנים להתאמה מרבית, ומצורפים לה סט גומיות נוסף בשחור ושני סוגי אפונים.
רודי פרוג'קט: משקפי שמש ומשקפי ראייה לחובבי ספורט
צילום: מנהל
עדשות ImpactX2 הם דור שני לדגם – והיכולת שלהן התרחבה. טווח ההתכהות גדול – ממצב שקוף שיעיל גם בלילה ועד כהה בשמש חזקה - וזמן שינוי הגוון מהיר יותר. לפי רודי, אלה עדשות חזקות במיוחד ועמידות לשריטות יותר מאשר עדשות פוליקרבונט רגילות. עדגשות אלה מוצעות לדגמים הספורטיביים של המותג ובמספר צבעים.
וגם קסדה
רודי מציע גם קסדת רכיבה לאופניים, Rush. לקסדה 21 פתחי אוורור, מערכת פנימית להתאמה לראש הרוכב וגם מצחייה נשלפת. הקסדה מוצעות בשלוש מידות S, M, L ובשישה צבעים.
רודי פרוג'קט: משקפי שמש ומשקפי ראייה לחובבי ספורט
צילום: מנהל
מחירים, משקפיים: Tralyx, החל ב-950 שקלים; Astroloop, ב-680 שקלים; Intuition, ב-699 שקלים.
קסדה: Rush, ב-349 שקלים (מבצע).
יבואן רודי פרוג'קט ישראל; כתובת כפר נטר; טל. 09-8997929;
אתר www.rudyproject.co.il
להשיג בחנויות רודי פרוג'קט בכפר נטר, תל אביב, יוקנעם