אחרי שיש לנו כבר שני מסלולי מוטוקרוס, בוויתקין ובחדרה, הגיעה תורן של המכוניות. מסלול ראלי קרוס בארוך 1200 מטרים וברוחב של 15 עד 30 מטרים, יוקם בבקעת הירדן, לא רחוק מאנדרטת הבקעה. המסלול יארח סוף שבוע מוטורי בתאריכים 28-27 למאי, בו יתחרו טרקטורונים, רכבי ראלי בעלי הנעה כפולה ואחורית, רכבי ראלי רייד,טרופי טראק, צל"צ-ים, אופנועים ועוד.
האירוע יהיה פתוח לקהל ויכלול מתחם צפייה ממנה, כך מבטיחים לנו, יהיה אפשר לראות את כל המסלול. בנקודה שכל המסלול יהיה פרוס לפניכם. הגישה למסלול, שיהיה קרוב לצומת הכבישים 505 ו-90, אמורה להיות נוחה, ומגרש חניה גדול יוכשר בצמוד אליו.
בקרוב בבקעת הירדן: מסלול ראלי קרוס
צילום: מנהל
תוואי מסלול המוטו קרוס
מאחורי המסלול והאירוע עומדת חברת קרוס קאונטרי של מיקי יוחאי, שזוכה לשיתוף פעולה נלהב מראש מועצת בקעת הירדן, מר דוד אלחייני. ההתאחדות הישראלית למכוניות וקארטינג והתאחדות הכידונאים נותנים יד, תמיכה ורוח גבית גם הם.
אולם מעל המסלול עדיין מרחף סימן שאלה – בשלב זה לא ברור האם המסלול יהיה מסלול קבע, או שיינטש לאחר האירוע. דבר זה תלוי בשיקולי כדאיות כלכלית, או במילים אחרות – האם המארגנים ישתכנעו כי ניתן להפוך את תפעול המסלול לרווחי לאורך זמן.