כדרכם של הבריטים, גם למותג הנעה מכובד יש היסטוריה ארוכה; קלארקס, שנוסד ב-1825, סוגר כמעט 200 שנים. מבין הדגמים הרבים שייצר, ל"מגפי המדבר" שלו יש מעמד אייקוני בתחום. קלארקס מציג ארבע סדרות של מוצרי הנעלה לאביב ולקיץ.
 
הרטרו החדש. אלה נעליים במבנה קליל עם פרטים אפנתיים, נקבים בעור ופסים. לדגם Hawkley Walk עיצוב וינטג' בזכות עור וזמש. לנעל מבנה "סטרובל" האמור להעניק לה מבנה גמיש במיוחד ובתוכה מדרסי Ortholite.
 
קז'ואל אותנטי. נעליים אלה מצוידים בסוליית Cushion של קלארקס ומאופיינים בעור הפוך ורך, עם תפירה המהווה חלק מעיצוב הנעל. דגם Tamho Edge עשוי עור הפוך, בצבע חום בהיר, עם הופעה ספורטיבית ועיטור תפירה בהיקף החיבור בין הגפה לסוליית EVA. דגם Brinton Craft העשוי עור הפוך בגוון חום טבק, וגם הוא קליל עם עיטור תפירה בהיקף הנעל. לנעל מדרס עשוי עור בעיבוד צמחי המאפשר לכם ללכת "יחפים" בקיץ.
 
נעלי קלארקס - סטייל בריטי
צילום: מנהל 
 
היומיום המודרני. דגם אחד הוא "Athleisure", שם המשלב בין אתלטיקה לפנאי. לנעל טכנולוגיית Cushion Plus וסוליית Flex 3, שלושת החלקים של הנעל יוצרים לפי קלארקס, תחושה טבעית כמו בהליכה יחפה. דגם Trigen Walk, בכחול נייבי מיועד ללבוש קז'ואל. דגם נוסף הוא Trikeyon Mix המאופיין בשרוכים בולטים וגם לו סוליה זו.
 
פסטיבל הקיץ. אוסף דגמי הקיץ של קלארקס כולל סנדלים ונעליים המותאמים למזג אוויר חם. העיצוב מבוסס וינטג', והטכנולוגיה היא Cushion Plus. הסנדלים הספורטיביים משלבים רצועות לרגל ומדרסים מתקדמים.
 
מחיר 400-1000 שקלים
יבואן נמרוד
להשיג רשת נעלי קלארקס ברחבי הארץ