כשנה לאחר השקתו בתערוכת ז'נבה, מתחילה דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, בשיווק ה-2 גראן-טורר. מדובר במיניוואן-קומפקטי-פרימיום עם שבעה מושבים, נוסחה ייחודית בשוק הרכב בארץ.
הגראן-טורר - והאקטיב טורר, אחיו הקטן יותר - היו לא רק המיניוואנים הראשונים שייצרה ב.מ.וו, אלא גם כלי ההנעה הקדמית הראשונים שלה. שניהם מבוססים על רצפת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, אשר משמשת גם את ה-X1 החדש ותשמש גם את הדור הבא של סדרה 1. עם בסיס גלגלים של 278 ס"מ ואורך כללי של 456 ס"מ, הגראן-טורר הוא הרכב הגדול ביותר כרגע על בסיס פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו.
החל שיווק ב.מ.וו גראן טורר בישראל
צילום: מנהל
ב.מ.וו גראן טורר יוצע בארץ בגרסת ה-220i בלבד, שמצוידת במנוע ה-2.0 ליטר 192 כ"ס המוכר של ב.מ.וו (מוצע גם ב-X1), שישודך לתיבת שמונה ההילוכים והנעה קדמית (כמובן). הביצועים טובים בהחלט: מעמידה למאה קמ"ש תוך 7.8 שניות ומהירות מרבית של 221 קמ"ש.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן
היבואן מציע אותו ברמת גימור אחת בלבד - לאקשרי - שמציעה שבעה מושבים, גג פנורמי, חבילת עיצוב Sport Line עם מושבי ספורט (חשמליים), מפתח חכם, שמשות אחוריות כהות, דלת תא מטען חשמלית, ואת חבילת אבזור הבטיחות Driving Assistance הכוללת בקרת סטייה מנתיב, סיוע בבלימה במהירויות עירוניות וכמו כן, התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל.
מחיר ב.מ.וו גראן טורר 220i הוא 285,000 שקלים. במילים אחרות בסביבה קרובה ל-X1 המקביל.
החל שיווק ב.מ.וו גראן טורר בישראל
צילום: מנהל