לקסוס ישראל החלה בשיווק לקסוס GS המחודשת, אשר עברה לאחרונה מתיחת פנים. מתיחת הפנים כוללת עיצוב אגרסיבי וספורטיבי יותר בחוץ, חומרים משופרים, מחוונים חדשים ועוד בפנים.

שתי היברידיות
לקסוס תציע את ה-GS בישראל בשתי גרסאות היברידיות: 300h, המצוידת במנוע בנזין 2.5 ליטר עם הספק משולב של 223 כ"ס; 450h, עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר להספק משולב של 345 כ"ס. הביצועים של הגרסה החזקה טובים משמעותית מאלה של החלשה ומרשימים לכשעצמם: 5.9 שניות ל-100 קמ"ש בהשוואה ל-9 שניות.

שתי הגרסאות יוצעו ברמות אבזור גבוהות יחסית, ואקזקיוטיב הבסיסית יותר לא תוצע. רמת האבזור לקשרי ב-300h היא הראשונה וזו כוללת מערך מולטימדיה עם צג "8 ומצלמה, צג נוסף במחוונים, ריפוד עור, כיוון חשמלי ואוורור למושבים, מפתח חכם, תאורת לד מלפנים ומאחור, חיישני חניה אחוריים ועוד. מחיר ה-GS ברמת האבזור הזו מתחיל ב-329,000 שקלים – והוא משקף הוזלה של 38,000 שקל ביחס ללקשרי הקודמת ואף נמוך ממחיר האקזקיוטיב בעבר.
לקסוס GS מחודשת ומוזלת בישראל
צילום: מנהל

רמת הגימור פרמיום כוללת, בנוסף, גג נפתח, חיישנים היקפיים ובעיקר: חבילת הבטיחות של לקסוס. חבילה זו כוללת מניעת תאונה עם בלימה עצמאית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אור דרך אוטומטי. המחיר: 354,000 שקלים.

וגם 450h
לקסוס GS החזקה יותר תוצע ברמת הגימור פרמיום, ומחירה 445,000 שקלים. רמת הגימור היי-פרמיום כוללת, בנוסף, מערך מתלים אדפטיבי, חישוקי "18, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען – ושתי מערכות בטיחות נוספות: התרעות על רכב בשטח מת ועל תנועה צולבת מאחור. המחיר: 470,000 שקלים.

גרסת F ספורט מוסיפה לא רק פריטי קוסמטיקה חיצוניים המשווים למכונית מראה ספורטיבי יותר וגם מושבי ספורט כדי לתמוך בשם, אלא בעיקר היגוי אחורי. המחיר: 510,000 שקלים.

לקסוס GS מחודשת ומוזלת בישראל
צילום: מנהל