עם פתיחת שנת 2016 מודיעים בסאנגיונג, מותג הרכב הקוריאני הקטן, על חידושים: הרודיוס, המיניוואן הגדול של המותג והרקסטון, רכב הפנאי הגדול, עוברים מקצה שיפורים, שהפרט החשוב בו הוא החלפת מנוע הטורבו-דיזל ותיבת ההילוכים הוותיקים בחדשים, כדי לעמוד בתקינת יורו6. מנוע הטורבו-דיזל החדש גדל מנפח של 2.0 ליטר בעבר ל-2.2 ל', ומייצר 178 כ"ס לעומת 155 כ"ס בעבר. גם המומנט צמח, עם נתון מומנט של 40.8 קג"מ לעומת 36.7 בעבר, ושיא המומנט גם מושג בסל"ד מעט נמוך מבעבר. בנוסף, ישודך כעת מנוע הדיזל לתיבה עם שבעה הילוכים מבית מרצדס (לעומת חמישה בעבר). כל זה מביא לא רק לשיפור בביצועים אלא גם בנתוני צריכת הדלק.
שני הכלים גם עברו עדכונים קוסמטיים מבפנים ומבחוץ. הרקסטון קיבל תאורת לד ליום בחזית, הרודיוס זכה לשקע USB נוסף מאחור ובשניהם הגה בעיצוב חדש, ופרטים מחודשים נוספים בתא הנוסעים. למרות השיפור, מחיר הדגמים החדשים לא השתנה: הרקסטון יעלה 227,000 שקלים ואילו הרודיוס 212,000 שקלים.
סאנגיונג רקסטון
צילום: מנהל