אבי צור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, מבטיח שהגידול המהותי במכירות של קבוצת לובינסקי יימשך גם בשנים הבאות. "אנחנו היבואן שרשם את הצמיחה הגדולה ביותר ב-2015, עם עליה 45% במכירות. נתקרב השנה ל-13,000 מכירות ונעמוד ביעדים המתוכננים שלנו" הוא מספר ומצהיר "נהיה אחד היבואנים שיבצע את הצמיחה הגדולה ביותר גם ב-2016". צור מדבר על מכירת 16,000 כלי רכב ב-2016 ובשנת 2017 הוא מצפה להגיע למכירות בהיקף של 20,000 מכוניות.
 
הדרך לשם, לפי צור, עוברת בהצעת כלי רכב איכותיים, עם טכנולוגיה מתקדמת וערכי העיצוב הצרפתיים, במחירים הוגנים. אבל לצד התמחור החדש של המבחר, יסייעו ליבואן גם הגעת גרסאות ודגמים חדשים בשנת 2016.
עד סוף הרבעון הראשון אמורה להגיע לכאן גרסת ה-1.2 ל' טורבו (110 כ"ס) החשובה של פיג'ו 2008, רכב הפנאי הקטן של פיג'ו. היא תוצע עם תיבת ששת ההילוכים האוטומטית, מה שאמור לפתור את אחת מנקודות החולשה של הרכב. מעט אחרי כן תנחת כאן גרסה מחודשת ל-301 עם אותה חטיבת כח. לקראת סוף 2016 תקבל גם הסיטרואן קקטוס את התיבה האוטומטית עם שישה ההילוכים בגרסת ה-1.2 ל' טורבו שלה.
 
 
פיג'ו אמורה לחשוף במהלך 2016 רכב פנאי קומפקטי שיתפוס את מקום פיג'ו 3008, אך נראה שזה יגיע אלינו רק בתחילת השנה הבאה.
 
כדי לפעול באופן יותר יעיל וממוקד מתכוון היבואן להימנע מכפילויות בין שני המותגים הצרפתיים. כך למשל ה-C אליזה של סיטרואן תותיר את הבמה ל-301 של פיג'ו ואילו הפרטנר של פיג'ו ישאיר את התחום עבור סיטרואן ברלינגו המצליח. במקרים אחרים ישימו את הפוקוס על גרסאות/רמות אבזור שונות – למשל ב-C1 מתמקדים ברמות אבזור זולות, וב-108 בגרסה פתוחת הגג שיקרה יותר.