ההשקה המחודשת של פורשה, תחת היבואן החדש, הולכת וקרבה וככל הנראה תקרה כבר בחודשים הקרובים. כזכור, לאחר הליך ממושך למדי, עבר הזיכיון ליבוא פורשה מחברת מכשירי תנועה (יבואנית סוזוקי, דודג', ג'יפ וקרייזלר) לידי איש העסקים גיא מיוחס, לו עסקים עם פורשה בחו"ל, אך עד היום לא עסק ביבוא רכב לארץ.

בימים אלה הולך ומושלם בהרצליה פיתוח אולם תצוגה חדש למותג הספורט המפורסם, בשכנות לאולם החדש של מרצדס והאולם (הוותיק) של אודי. האולם יהיה גדול מזה ששימש עד כה את פורשה בפתח-תקווה, וככל הנראה יוקצה בו שטח למכירת מכוניות משומשות שעברו את אישור והשבחת היבואן. לפחות בשלבים ראשונים נראה שהמוסך בפתח תקווה ימשיך לשמש את היבואן החדש.

למרות שחברת היבוא החדשה, בבעלות גיא מיוחס, טרם פרסמה פרטים רשמיים כל שהם, נראה שבתפקיד מנכ"ל פורשה ישראל ישמש שי דואני. דואני עמד בראש פורשה ישראל עד סוף 2012. לפני כן היה אחראי להחדרה המאוד מוצלחת של הטוארג לשוק המקומי (שיאי המכירות שנקבעו בזמנו לרכב הפנאי היוקרתי של פולקסווגן לא נשברו מאז).
 
ההנחה היא שהיבואן החדש ינצל את ההשקה כדי להציג מחירים תחרותיים יותר למבחר הדגמים של המותג, מתוך כוונה להעלות את רמת המכירות באופן משמעותי.