מקור הדגם של היצרן שהתפרסם במכוניות ספורט, הוא החיפושית. פרדיננד פורשה, שתכנן את החיפושית, השתמש באותו מבנה (מנוע אחורי מקורר אוויר) כבסיס ל-356 (1948) שהייתה ל-911 (1963). השילוב של יכולת ספורטיבית, אמינות ושימושיות יחסית עשו את ה-911 לאחד האייקונים של עולם הרכב. פורשה הצליחה מאוד בעולם המירוצים (לה מאן וגם פריז דקאר).
הדגמים הנוספים שייצרה בשנות השמונים לא הצליחו ופגעו בה, אך החברה חזרה לרווחיות עם שיפורים ב-911 והצגת הבוקסטר. במהלך הזמן עברה ה-911 לקירור מים והדגם הוגדל. שינוי משמעותי היה בעשור הראשון של המאה, כאשר בראשיות הוצג רכב פנאי (קאיין, 2002) שהיה לרב המכר של פורשה ובסופו רכב פאר (פאנאמרה, 2009).
פורשה מייצרת כיום את דגמיה עם מנועי טורבו, ומציעה גם רכב פנאי בינוני (מקאן, 2014) בנוסך לדגמי ספורט שעברו לסימול של ספרות: 718.
דגמי פורשה יובאו לישראל החל מהמחצית השנייה של שנות התשעים על-ידי מכשירי תנועה ועד לסוף 2015. בניגוד לשאר דגמי VAG (קבוצת פולקסווגן), פורשה אינה מיובאת על-ידי צ'מפיון מוטורס.
פורשה מיובאת מ-2016 לישראל על-ידי אורכיד ספורטס קארס.
.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.