ניקו רוזברג סיים עוד סוף שבוע מושלם מבחינתו, כאשר ניצח בגרנד-פרי של אבו-דאבי. היה זה ניצחון שלישי ברציפות עבור רוזברג, שהשלים סיום עונה נפלא עבורו, פיצוי מסוים על זה שלא הצליח לזכות באליפות. המילטון, האלוף הטרי, סיים שני כדי להבטיח ניצחון כפול מספר 12 העונה לקבוצת מרצדס. הישג שמסביר עד כמה הקבוצה הזו הייתה דומיננטית השנה.

בפעם השישית ברציפות היה רוזברג המהיר בהקפות הדירוג, ועם מתן אות הזינוק הוא נטל ללא היסוס את המקום הראשון אותו לא שמט עד לסיום. ההימור של המילטון בניהול המירוץ, עם תזמון שונה להחלפות הצמיגים, לא עזר לו, והוא נאלץ להרים ידיים ולצפות ברוזברג חוצה ראשון את קו הסיום. שלישי סיים קימי ראיקונן בפרארי, אשר לא סיכן את המובילים אבל הבטיח לעצמו את המקום הרביעי בדירוג הנהגים השנה.
פורמולה 1 אבו-דאבי, רוזברג חותם בניצחון
צילום: מנהל

ואולם היה זה נהגה השני של פרארי שמשך את תשומת הלב: סבסטיאן פטל פתח מהמקום ה-15, אבל הצליח לטפס עד למקום הרביעי, תוך שהוא עובר את סרג'יו פרז המפתיע במכונית של פורס-אינדיאה. ניהול המירוץ ויכולת הנהיגה של הנהג הגרמני היו פשוט ראויים לשבחים. שישי סיים דניאל ריקארדו ברד-בול, לפני ניקו הולקנברג (פורס-אינדיאה) פיליפה מאסה (וויליאמס), רומן גרוז'אן (לוטוס) ודניל קוייאט (רד-בול). ואטרי בוטס, שנלחם בראיקונן על המקום הרביעי באליפות הנהגים, נאלץ להרים ידיים אחרי מירוץ גרוע במיוחד שכלל תאונות (עם בטון ברחבת הטיפולים), עונשים (בגלל אותה תאונה) וסיום ללא נקודות. גם עבור פרננדו אלונסו במקלארן, שסיים במקום ה-17, היה זה עוד מירוץ מתסכל עם תאונה בזינוק ועונש לאחר מכן. למעשה אלונסו רצה לפרוש לפני הסיום, אך לבסוף נשאר על המסלול. תמה ונשלמה עונת 2015.
פורמולה 1 אבו-דאבי, רוזברג חותם בניצחון
צילום: מנהל

גרנד-פרי אבו-דאבי
1. ניקו רוזברג- מרצדס
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. קימי ראיקונן- פרארי
4. סבסטיאן פטל – פרארי
5. סרג'יו פרז- פורס-אינדיאה
6. דניאל ריקארדו- רד-בול
7. ניקו הולקנברג- פורס-אינדיאה
8. פיליפה מאסה – וויליאמס
9. רומן גרוז'אן- לוטוס
10. דניל קוויאט – רד-בול

אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון- 381 נק'
2. ניקו רוזברג- 322 נק'
3. סבסטיאן פטל – 278 נק'
4. קימי ראיקונן - 150 נק'
5. ואטרי בוטאס – 136 נק '

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס- 703 נק'
2. פרארי – 428 נק'
3. וויליאמס – 257 נק'
4. רד-בול – 187 נק'
5. פורס- אינדיאה- 136 נק'
פורמולה 1 אבו-דאבי, רוזברג חותם בניצחון
צילום: מנהל