בשעה טובה, החלו מרוצי הדראג והג'ימקאנה לעונת 2015. כן, אנחנו מודעים לזה שאנחנו נמצאים ברבעון האחרון לשנה זו... כמו בשלוש השנים האחרונות, רק חברת קרוס קאונטרי מרימה את כפפת הדראג (תחרות מאוץ. שום קשר לבגדי נשים) על אספלט הקודש – מנחת פיק שבצפון, הפעם.
ואם אנשי קרוס קאונטרי, בראשות מיקי יוחאי, נחשבים לשועלי קרבות ותיקים (בכל זאת, הם החלו לפעול לפני יותר מ-15 שנים), הרי שאת מרוץ הג'ימקאנה הולכת להפיק חברה צעירה בשם 'מרוצים'. השנה מתכננת 'מרוצים' להפיק שלושה מרוצים – הנוכחי, שני ב-27 בנובמבר ושלישי ב-25 בדצמבר, כאשר האחרון יוכל לארח 3000 צופים.
שיהיה בהצלחה לכולם – למתחרים, לחברות ההפקה, למשטרה שתאבטח ובכלל לחובבי הספורט המוטורי הישראלי. אנחנו כמובן, נחזור עם סיקור מכל מרוץ. עד אז, קצת פרטים:

מרוץ גימקאנה
צילום: נועם עופרן, דניאל אוזרן
סובארו אימפרזה טורבו במרוץ ג'ימקאנה במשמר דוד | צילום: באדיבות דניאל אוזרן

ג'ימקאנה
בשישי הקרוב, ה-23 לאוקטובר, בשעה 8:00 יתקיים מרוץ ג'ימקאנה (תחרות שליטה במכונית) במשמר דוד, כאשר ה"שואו" האמיתי יגיע לקראת השעה 13:00 (ועד לשעה 15:00, זמן הסיום המשוער). המכוניות יחולקו לקטגוריות לפי סוג ההנעה (אחורית, קדמית וכפולה) כאשר המטרה היא לסיים את המסלול בזמן המהיר ביותר. תוואי המסלול יסומן בקונוסים, ואם נגעת בקונוס, תירשם לך נקודה שתגרור ענישה.
גימקאנה
צילום: נועם עופרן, דניאל אוזרן
הונדה S2000 במרוץ ג'ימקאנה במשמר דוד | צילום: באדיבות דניאל אוזרן

קהל
אז אם חפצה נפשכם בצלילי מנתקי הצתה, חריקות צמיגים ובמספר קונוסים מעופפים, אתם מוזמנים להגיע. מספר המקומות מוגבל, עלות הכניסה היא סכום סמלי של 40 שקלים. לרכישת כרטיסים יש ליצור קשר דרך אתר חברת 'מרוצים'. חשוב! לא תהיה מכירת כרטיסים ביום האירוע.

מרוץ דראג
צילום: נועם עופרן, דניאל אוזרן
פונטיאק טרנס אם משודרגת הספק, במרוץ דראג בבקעת הירדן | צילום: באדיבות נועם עופרן

דראג
בשבת הקרובה, ה-24 לאוקטובר, משעה 9:00 ועד לשעה 16:00, יתקיים מרוץ דראג (מיאוץ מעמידה ל-400 מטר) במנחת פיק. המכוניות יחולקו לקטגוריות לפי סוג ההנעה (אחורית וקדמית יחדיו, כפולה בנפרד) ויזנקו בזוגות, כאשר המטרה היא לחצות את קו הסיום ראשונים. מתחרה אשר יחצה ראשון את קו הסיום אך יתברר שזינק מוקדם - ייפסל (ישנם חיישנים הבודקים זאת).
דראג
צילום: נועם עופרן, דניאל אוזרן
ניסאן GT-R משודרגת הספק, במרוץ דראג בבקעת הירדן | צילום: באדיבות נועם עופרן

קהל
אז אם חפצה נפשכם לראות את הכלים המהירים ביותר שיש לארץ הקודש להציע, זה הזמן להגיע. סתם בשביל לסבר את האוזן, לפורשה החזקה ביותר הנמכרת בסוכנות המקומית (911 טורבו S) יש 560 כ"ס; במרוץ תמצאו מכוניות חזקות יותר. הרבה יותר. להזמנות צרו קשר עם חברת קרוס קאונטרי. חשוב! מספר המקומות מוגבל ולא תהיה כניסה לאורחים ללא הזמנה.