יונדאי משחררת רמז ראשון לדור הבא של האלנטרה, המשפחתית הקומפקטית, ששמה בישראל הוא יונדאי i35. הדגם הוצג בשנת 1990, וזה הנוכחי הוא הדור החמישי שנחשף באפריל 2010. כעת, קצת מוקדם מהצפוי, יונדאי מתחילה להכין את הקרקע לקראת הדור השישי שיראה אור בקרוב.

את הרמז הראשון להופעה של האלנטרה הבאה שחררה יונדאי בדמות, איך לא, איור, ובשלב זה מדובר באחד בלבד. המכונית המוצגת באיור נראית קרובה יותר לייצור מאשר זו המופיעה באיור של קיה ספורטאז' החדש, למשל – ועדיין, מדובר ברישום של קונספט.
האלנטרה החדשה, כך נראה, שומרת על קו הגג המשתפל מאחור של i35 הנוכחית המקנה לה מראה כמו-קופה ומוותרת על חלק מקימורי המרכב של הדגם העכשווי לטובת קווים ישרים ונקיים יותר. מלפנים ניתן להבחין בסבכה המשושה של יונדאי העכשווית שתופסת חלק נכבד מהחזית וביחידות תאורה חדשות.

יונדאי אינה מפרסמת פרטים, ופיטר שרייר, נשיא יונדאי והמעצב הראשי שלה, מציין כי הדגם החדש "מציין נקודת מפנה, עם מעבר מעיצוב שמרני למודרני". יונדאי מציינת במיוחד את בתי הגלגלים, עם "עיצוב יצירתי וקווים מושכים בעלי אופי אקטיבי".

ההשקה, כך יונדאי "מעבר לפינה". הפינה הקרובה, כידוע, היא תערוכת פרנקפורט. האם יונדאי תציג שם את אלנטרה החדשה? האם יהיה זה קונספט? ואולי דגם לייצור? אנו נשוב ונעדכן.
יונדאי אלנטרה איור ראשון
צילום: מנהל