כמו מותגי יוקרה אחרים, גם מרצדס ישראל עוברת להרצליה פיתוח. היבואן המקומי חנך שם אולם תצוגה גדול במיוחד ומרשים, שיחליף את האתר המוכר של מרצדס ליד היכל "מנורה מבטחים" ביד-אליהו. אולם זה הוא אחד הראשונים בעולם שנבנה בהתאם להנחיות החדשות של היצרן, שטחו 2000 מ"ר והוא יכול לאכלס 30 דגמים.
לפי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל מרצדס, האולם החדש נבנה כדי לענות על הצרכים שיוצר מבחר הדגמים הגדל והולך של מרצדס. אולם התצוגה מחולק לאזורים בהתאם לקטגוריות, ומפרטי המכוניות יוצגו על גבי מכשירי אייפד שיאפשרו ללקוח לבנות עליהם את הגרסה ורמת הגימור שהוא רוצה. אולם התצוגה יהיה פתוח עד שעה שמונה בערב. בין השאר, יש באולם מעלית פנימית המובילה אליו מתוך החניה.
אולם התצוגה החדש של מרצדס
צילום: מנהל

בדרך לשיא
פינטו ציין שמרצדס ישראל נעה לקראת עוד שנת שיא עבורה במכירות, כאשר את שנת 2015 היא אמורה לסיים עם מכירת 2100 כלים. במחצית השנה הראשונה של 2015 מכרה מרצדס בארץ 1612 מכוניות, גידול של 71% לעומת אשתקד והיא מתקשה לעמוד בביקוש. במרצדס מציינים בסיפוק שמדובר בעלייה של 300% במכירות לעומת 2012. הדגמים החדשים שיגיעו בעתיד אמורים להביא את מרצדס לרמת מכירות של 2400 כלי רכב בשנת 2016.
אולם התצוגה החדש של מרצדס
צילום: מנהל

בהשקת אולם התצוגה החדש חשפה מרצדס ישראל את הסמארט החדשה בגרסאות פורטו ופורפור, כמו גם את C63AMG החדשה. בנוסף, צפויה מרצדס להציג בקרוב דגמים חשובים נוספים עם השקת GLE (הגרסה המחודשת ל-ML) ו-GLE קופה. מאוחר יותר, אך עדיין השנה, צפויה לנחות כאן מרצדס GLC החדשה שתחליף את GLK, ובקרוב תושק הגרסה המחודשת לסדרה A. בשנה הבאה יצטרפו להיצע גם גרסאות קבריו ל-C ול-S. אריאל פינטו ציין כי עד כה הוזמנו ארבע יחידות AMG GT ומספר דומה של גרסאות מייבאך של מרצדס S.

התוכנית של מרצדס העולמית מדברת על מקום ראשון בעולם ב-2020 במכירות רכבי יוקרה; התכנית של מרצדס ישראל, כך נרמז בין השורות, היא להגיע לבכורה בתחום זה בשוק המקומי.
מרצדס GLC. בקרוב בישראל
צילום: מנהל