כחודש לאחר שחשפה את קמארו בגרסת קופה, מסירה שברולט את הלוט מעל לגרסה הפתוחה של מכונית השרירים שלה. בשברולט מצהירים כי נעשה מאמץ רב כדי לשמור על צללית הקופה כשהגג סגור. אותנו מעניינת הרבה יותר ההופעה כשהגג פתוח, כמובן, והיא בהחלט מרשימה. הזנב הארוך עם הכנפיים התפוחות בהחלט עושים לנו את זה.
שברולט קמארו מורידה את הגג
צילום: יצרן, מערכת אוטו

בשברולט מרבים לשבח את הגג שמציע, לטענתם, בידוד אקוסטי ותרמי מהטובים בסגמנט. הגג מתקפל באופן אוטומטי באמצעות מנגנון אלקטרו-הידראולי וניתן לסגור או לפתוח אותו במהלך הנסיעה במהירות של 50 קמ"ש. כבונוס חביב שברולט מאפשרת לפתוח את הגג דרך שלט המכונית; אתם יודעים, כמו פתיחת תא המטען בקרוז שלכם, רק מגניב.
קמארו הפתוחה, כמו הקופה כמובן, מבוססת על שלדת ATS, מה שמסייע לה להציג נתון משקל הנמוך ב-90 ק"ג מזה של הדור היוצא. עם זאת, שברולט לא פרסמה מידות או נתונים טכניים.
שברולט קמארו מורידה את הגג
צילום: יצרן, מערכת אוטו
היצע המנועים זהה לזה של הקופה ומתחיל ב-2.0 ליטר טורבו המפיק 275 כ"ס, כאשר מעליו נמצא V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר המייצר 335 כ"ס. בראש ההיצע עומדת גרסת ה-SS שעושה שימוש ב-V8 בנפח 6.2 ליטר המפיק 455 כ"ס. כל המנועים יוצעו עם תיבה ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית עם שמונה.

שברולט קמארו קונברטיבל תהיה זמינה לקהל כבר בתחילת שנת 2016. משברולט ישראל נמסר כי היא צפויה להגיע גם אלינו, אך כרגע מוקדם מכדי לנקוב בתאריך.
שברולט קמארו מורידה את הגג
צילום: יצרן, מערכת אוטו
אלן ביטי, נשיא שברולט צפון אמריקה, בהצגת הקאמארו הפתוחה