לנד קרוזר של טויוטה היא סדרה של רכבי שטח שמקורה עוד ב-1951, אז עם חיקוי ג'יפ (ברשיון) בשם BJ, ותחת שם זה מ-1954. אחד הדגמים בסדרה (כחצי תריסר שונים מאז ועד היום) היה פראדו (הוצג ב-1990), דגם מעט קטן מלנד קרוזר שנועד לארה"ב. הדור הנוכחי (והרביעי; J150) הוצג ב-2009 וזה זכה למתיחת פנים ב-2013.

במסגרת אותה מתיחת פנים עודכן העיצוב החיצוני, פריטי אבזור נוספו והרכב צויד במערכת "מולטי טריין סלקט" להתאמה מרבית לסוגי שטח שונים. עם זאת, טויוטה לא נגעה ביחידת ההנעה – 3.0 ליטר טורבו דיזל ותיבה אוטומטית עם חמישה יחסי העברה – למרות ששורשיה היו נעוצים אי אז בעשור הקודם. את העניין הזה משנה טויוטה כעת עם מנוע ותיבה חדשים לגמרי.
מנוע ותיבה חדשים
המנוע החדש הוא טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטר, כנראה זה המשרת את היילקס החדש. מנוע זה מנפק 177 כ"ס ו-45.8 קג"מ בטווח שבין 1600 ל-2400 סל"ד. מדובר אומנם בירידה בהספק (190 כ"ס בקודם) אך עם זאת נרשמת עלייה קלה במומנט (42.8 קג"מ בעבר). על הירידה בהספק אמורה לפצות תיבה חדשה עם שישה יחסי העברה. טויוטה טוענת לשיפור צריכת הדלק בשיעור של כ-9% ומבטיחה שהקרוזר עם המנוע המחודש יכסה 13.8 ק"מ לכל ליטר.

מטויוטה ישראל נמסר כי טויוטה לנד קרוזר המחודש יגיע לישראל בחודש ספטמבר הקרוב.