מאבקי תאוצה בין אופנוענים ובין נהגים היו מאז מעולם (או לפחות מתחילת המאה הקודמת). התוצאות, לפחות בעשרות השנים האחרונות, היו כמעט תמיד לטובת הרוכב, בהחלט מתבקש אם מוסיפים לנתון ההספק גם את נתון המשקל; למבורגיני, סיפרנו לכם לא מזמן, הייתה מאוד גאה ביחס של כ"ס אחד לשני ק"ג מכונית; באופנועים ראויים היחס טוב פי שניים. קניגסנג גאה עוד יותר באגרה 1:1, עם יחס הספק משקל כמו באופנוע.
אופנועים ראויים נמצאים בחנות הקרובה לביתכם במחיר של משפחתית-גדולה. האגרה יקרה הרבה הרבה יותר מהבית שלכם, והיא לא ממש זמינה.
השעון מדבר
קוואסאקי H2R הוצג בתערוכת קלן והביא לסצנה, באדיבות מגדש-על, 300 כ"ס. דגם זה, המורשה רק למסלול (יש דגם אזרחי מופחת-הספק, עליו כתבנו). אופנוע כזה ראוי להתעמת מול שיא ההיצע של עולם הרכב, אותם דגמים השייכים לקבוצה המאוד מצומצמת של הייפר-קאר.
לכן, המתבקש הוא מבחן מול הסמל של קבוצה זו, בגאטי וויירון, בגרסת סופר ספורט בעלת 1200 כ"ס, הנעה כפולה ומהירות מרבית של 431 קמ"ש. לכאורה, לא כוחות. פרט לעובדה שלכל אופנוע יש בעיה ביציאה למיאוץ (אחיזה), לבוגאטי אין בעיה כזאת, גם בגלל ההנעה הכפולה.
ספוילר: נגלה לכם כבר כאן ועכשיו, כי הקוואסאקי הפסיכי הזה לעס וירק את המכונית הזו, שעלתה בזמנו 1.7 מיליון דולר(!). אותנו, כחובבי ארבעה גלגלים, זה כמעט העליב. ואולי בגלל זה החבר'ה של 'סופר סטריט מגזין' (Super Street Magazine), שלהם מגיע הקרדיט על ההפקה הזו, דאגו להביא גם ניסאן GT-R משודרגת-הספק ל-1350 כ"ס, רק כדי לגרום גם לנו לחייך קצת. זה רק כמעט הצליח.

בוגאטי וויירון מול קוואסאקי H2R, תיהנו:
המצלמה מדווחת
המיאוץ נערך מעמידה לחצי מייל (804 מטר). בקצה הקטע הנמדד נמדדה לבוגאטי וויירון מהירות של 290 קמ"ש. קוואסאקי H2R, לעומת זאת, הגיע באותה נקודה ל-313 קמ"ש. במדידה מול ניסאן GT-R המשודרגת מבית 'SP Engineering' נמדד לאופנוע מהירות גבוהה עוד יותר של 328 קמ"ש, אך ניסאן סגרה עניין עם 334 קמ"ש.

קוואסאקי H2R מול ניסאן GT-R עם 1350 כ"ס, תיהנו: