סדרה 6 של ב.מ.וו, שהוצגה ב-2003 (פרנקפורט), הייתה ממשיכה רעיונית לסדרה 6 הראשונה (1976-1989). דור שני לדגם המחודש הוצג ב-2010 (פריז), ומתיחת פנים הוכרזה בסוף 2014, מקדימה את הבכורה בתערוכת דטרויט (ינואר 2015).
כידוע, ב-2012 (ז'נבה) צירפה ב.מ.וו לגרסאות הקופה והקבריולה המקוריות את הגראן-קופה; ההצעה שלה לסדאן-שונה-בעיצוב שתחילתו במרצדס CLS (סדאן-קופה; 2004) והמשכו באודי A7 (סדאן-ליפטבק; 2010). הגראן קופה, יש לציין, היא הפחות קופה מהן – וגם גדולה ויקרה מהשתיים שקדמו לה.

מה בתפריט
כזכור, מתיחת הפנים כוללת עדכון ליחידות התאורה מלפנים ומאחור (מסוג לד), חידוש הסבכה, פתחי מפלטים חדשים ועל כל אלה נוספו חמישה צבעים מטאליים חדשים. גם בתא הנוסעים השינויים מינוריים, ואלה כוללים לוח מחוונים דיגיטלי חדש ושלל עדכונים קלים לחומרים ולגוונים בתא.
צילום: מנהל

ב.מ.וו סדרה 6 המחודשת, בשלוש גרסאות המרכב, מצוידת תקנית במנוע המוכר והמוגדש בנפח 3.0 ליטר (640i ) המפיק 320 כ"ס ו-45.9 קג"מ בכל הטווח שבין 1200 ל-4500 סל"ד. מנוע נוסף בהיצע הוא V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר (650i). מנוע זה מייצר כיום 450 כ"ס (407 כ"ס בעבר).

מחיר הקופה 640i מתחיל ב-707,000 שקלים ומגיע ל-783,000 שקלים עבור 650i. גרסת הגראן קופה יקרה במעט עם 730,000 שקלים עבור 640i ועד 825,000 שקלים ל-650i. מחיר הקבריולה מתחיל ב-805,000 שקלים עבור 640i ואילו מחירה של 650i פתוחה הוא 887,000 שקלים.

גרסאות קיצון

בראש ההיצע עומדות, כמובן, גרסאות M. המנוע הוא V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר המפיק 560 כ"ס (ב-6000-7000 סל"ד) ו-69.3 קג"מ (ב-1500-5750 סל"ד[!]), עם כושר האצה ל-100 קמ"ש של כ-4.2 שניות. מחירה של M6 קופה נקבע ל-1,152,000 שקלים ואילו גראן קופה M תעלה 1,192,000 שקלים.
צילום: מנהל