דאי ולוסטר הייתה הברקה עיצובית – עיצוב מושך לקופה במבנה מקורי של שתי דלתות בצד אחד, דלת אחת בצד השני. לכל היופי והייחוד הזה, עם תוספת מעשית לשימושיות, היה צמוד תג מחיר של משפחתית מן השורה. חיבור הרעיון והביצוע לאותו מחיר נוח, הביא להצלחה מרשימה באולמות התצוגה; הביצועים על האספלט הרשימו קצת פחות. עם יחידת הנעה ושלדה שהגיעו מהמשפחתית של יונדאי, הולוסטר לא הצליחה להלהיב את חובבי ההגה. 
 
 
יש פיות בעולם
ה-RM15 שהציגה יונדאי בתערוכה הביתית שלה בסיאול נראה כמו התגשמות משאלותיהם של כל מי שהתאכזבו מהולוסטר. וגם אחרים, בעצם. ובכן, 300 כ"ס ו-39 קג"מ, מנוע מרכזי, הנעה אחורית ומשקל מופחת נשמעים כמו נקודת פתיחה לא רעה בכלל למכונת נהיגה מהנה. הבעיה היא, כמובן, שלא נראה שמישהו ביונדאי מתכנן להביא את הרכב אל קו היצור. 
 
ובכל זאת, קצת פרטים. מתחת לעיצוב שמזכיר את הולוסטר מסתתרת מכניקה ושלדה שונים לחלוטין. על ההנעה אחראי מנוע 2.0 ל' טורבו המותקן מאחורי המושבים הקדמיים; את הכוח מעבירה תיבה ידנית עם שישה הילוכים אל הגלגלים האחוריים; המתלים הם עצמות עצה כפולה בכל הפינות; שלדת הספייס-פריים עשויה אלומיניום, וחלקי מרכב עשויים פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן. המשקל, במפתיע, לא מאוד נמוך – 1265 ק"ג – אבל יחס ההספק/משקל מכובד, 238 כ"ס לטון. הביצועים, בהתאם, מכובדים: ההאצה ל-100 קמ"ש נמשכת 4.7 שניות. 
 
דמיון וגם משהו ארצי
אבל זו, כמובן, לא הייתה המכונית היחידה בתצוגת יונדאי בסיאול. בלי קרוסאובר הרי אי אפשר היום, וכדאי שיהיה "אורבני", וחשוב מאוד שגם המושג "לייף-סטייל" יופיע בהודעה לעיתונות. על כל הדרישות הללו עונה "אנדורו", שמראהו אמור לשלב – אם להאמין לאותה הודעה לעיתונות – בין מראה של רכב שטח ואופנוע ראלי. מי אמר שלקוריאנים אין דמיון מפותח?!
 
מעבר לדיבורים הרגילים על "פרשנות חדשה לשפה העיצובית של יונדאי" ו"מיועד לבעלי אורח חיים ספורטיבי" וכן הלאה, תפסה את עיננו העובדה כי פנים הרכב עוצב בהשראת פריטי ספורט שונים. ההגה, למשל, אמור להזכיר בעיצובו ובחומרים מהם הוא עשוי כידון של אופני כביש, בעוד ידיות הדלתות שואבות השראה מאופני שטח. 
 
אחרונה חביבה בתצוגה של יונדאי בסיאול היא גרסת פלאג-אין לסונטה ההיברידית. בזכות סוללה הגדולה פי שישה מאשר בגרסה ההיברידית הרגילה (בנפח 9.8 קילוואט/שעה), יש לסונטה הזאת, כך יונדאי, טווח חשמלי של 38 ק"מ. גם המנוע החשמלי בגרסת הפלאג-אין חזק יותר, והספקו עומד על 50 קילוואט (כ-68 כ"ס). האם נראה אותה בארץ? כנראה שלא, אם כי כלמוביל, יבואנית יונדאי, כבר סיפרה בעבר כי היא שוקלת להביא את הסונטה ההיברידית הרגילה ארצה.