טויוטה חושפת היום, ה-16.02.15, תמונות ראשונות של האוונסיס החדשה, המשפחתית הגדולה של היצרן המיועדת לשוק האירופי. בהודעה לעיתונות הקצרה במיוחד (77 מילים) טויוטה כותבת על אוונסיס חדשה, שעברה אומנם רק מתיחת פנים, אבל מקיפה לטענת היצרנית.

הדור השלישי והעכשווי של טויוטה אוונסיס הוצג בסוף 2008 ועבר מתיחת פנים של אמצע החיים ב-2011. לפי המקובל בעולם הרכב, הדגם המדובר אמור להיות חדש לגמרי, אך הצללית וקורות המכונית דומות עד מאוד לאלו שבאוונסיס הנוכחית. הגדיל לעשות 'אוטוקאר' הבריטי שטוען כבר כעת כי זו אוונסיס מחודשת בלבד.

טויוטה אוונסיס חדשה – תמונות ראשונות
צילום: מנהל
עיצוב המכונית נעשה בסטודיו ED2 שבצרפת, הפיתוח נעשה במרכז R&D שבבלגיה, והייצור בבריטניה

טויוטה הציגה שתי תמונות ובהן רואים את גרסאות הסטיישן והסדאן. לאוונסיס שבתמונות נוכחות בולטת יותר מאשר של הדגם הפורש, לא מעט תודות לפנסי חזית מחודדים בעלי תאורת לד. חזית המכונית עוצבה באופן הדומה לזה שבדגמים האחרונים של טויוטה (יאריס ואייגו, לדוגמה), אם כי ה'איקס' המפורסם לא מופיע בהדגשת צבע.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל דגמי טויוטה חייג ל-3262* או לחץ כאן

טויוטה כן מפרטת בעניין העושים במלאכה, והוא כולו אירופאי: עיצוב המכונית נעשה בסטודיו ED2 שבצרפת, הפיתוח נעשה במרכז R&D שבבלגיה, והייצור בבריטניה. ממש האיחוד האירופי. מהמעט שנמסר, ניתן להבין שהיצע המנועים יחודש. חשיפה מלאה של האוונסיס תיערך בחודש הבא (ב-03.03.15, בשעה 12:15 בדיוק), בתערוכת ז'נבה. צפו לעדכונים.
מטויוטה ישראל נמסר כי האוונסיס המחודשת תגיע אלינו ברבעון השלישי של שנת 2015 עם יחידת כוח חדשה.