שברולט טראקס הגיע אלינו ב-2013 ונכנס לתחרות על ליבו של הלקוח הישראלי, באחת הקטגוריות החמות של השנים האחרונות: רכבי הפנאי הקטנים. בדומה לשאר המתחרים בקטגוריה, הטראקס חולק אותה פלטפורמה עם הסופרמיני של החברה, שברולט סוניק. ולא רק הפלטפורמה: גם עיצוב סביבת הנהג דומה מאוד. ולמרות שהטראקס מבוסס על הסוניק הוא יקר משמעותית ממנה, בדומה לשאר המתחרים בקטגוריה.

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על שברולט טראקס חייג ל-3262* או לחץ כאן

הקלף החזק של הטראקס הוא העיצוב החיצוני: הוא נראה גדול וקשוח ביחס למקובל בקטגוריה. בעוד שלשאר המתחרים עיצוב מעודן יחסית, הטראקס נראה כמו רכב שטח "אמיתי". אבל הוא רק נראה קשוח; בפועל מצויד הטראקס במערכת הנעה קדמית בלבד ואינו באמת מתאים לטיולי שטח. הטראקס מגיע אלינו עם שני מנועי בנזין: 1.8 ליטר ו-1.4 ליטר מוגדש. לשני המנועים הספק זהה (140 כ"ס), והמנוע הקטן מביניהם הוא המתקדם, הנעים והחסכוני מבין השניים. הבעיה היא שהגרסה המצוידת במנוע זה יקרה יותר.

שברולט טראקס (1.8 ל', אוט'): מבחן דרכים
שברולט טראקס במבחן השוואתי מול פיג'ו 2008 ורנו קפצ'ור

רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.

סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.