פרארי חשפה היום, ה-3 לפברואר, את הדגם שיחליף בקרוב (מאוד) את 458 איטליה. מעבר לחזית האגרסיבית, בולטים בצדי הרכב, מאחור, פתחי אוורור גדולים המשפיעים גם על עיצוב החלק האחורי. הרכב תוכנן למנוע חדש לגמרי, ושם הדגם נקרא על נפח כל צילינדר, 488 סמ"ק. ב-458 שם הדגם כלל את נפח המנוע ומספר הצילינדרים.

צילום: מנהל

פרארי 488. דגם חדש, מנוע חדש. עם טורבו
ל-458 היה מנוע V8 אטמוספרי בנפח 4.5 ליטר שייצר 570 כ"ס ו-55 קג"מ. לדגם החדש מנוע עם אותה תצורה, אבל הנפח קטן יותר, 3.9 ליטר, ואילו התפוקה גדולה משמעותית: 660 כ"ס ו-77.5 קג"מ - והסיבה פשוטה: למנוע פרארי זה יש שני מגדשי טורבו. התיבה היא אוטומטית-רובוטית (דו-מצמדית) בעלת 7 הילוכים.

צילום: מנהל

תיבת ההילוכים היא אוטומטית-רובוטית (דו-מצמדית) בעלת 7 הילוכים

מידות המכונית גדלו במעט, למעט הגובה שנשאר 121.3 ס"מ. האורך הוא 457 ס"מ (453 ס"מ ב-458) והרוחב 195.2 ס"מ (לעומת 193.7 ס"מ). משקל המכונית ירד ב-10 ק"ג, ועומד על 1,370 ק"ג בלבד. חלוקת המשקל מאוזנת יותר מאשר בדגם המוחלף, ועומדת על 53.5% מאחור ו-46.5% מלפנים (58% ו-42%, בהתאמה).

צילום: מנהל

חלוקת המשקל גם היא מאוזנת יותר משל מהדגם המוחלף, ועומדת על 53.5% מאחור ו-46.5% מלפנים

כצפוי, הביצועים טובים מאשר בעבר; תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת בדיוק 3 שניות (3.4 שניות ב-458 איטליה), ואילו מעמידה ל-200 קמ"ש נמשכת 8.3 שניות. המהירות המרבית "גבוהה מ-330 קמ"ש".

ה-488 GTB תיחשף בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת חודש מרץ הקרוב.

צילום: מנהל