רנו מכריזה, לקראת תערוכת ז'נבה, על דגם פנאי קומפקט חדש: קדג'אר (Kadjar). דגם זה מתייצב מעל הקאפצ'ר הקטן ומתחת לקולאוס. המשמעות, בין השאר, שהדגם הבא של קולאוס יגדל ביחס לנוכחי, וייתכן וכי יכלול מכלולים של ניסאן X טרייל.
נחזור לקדג'אר
רנו קדג'אר החדש יושב על הפלטפורמה המודלורית הקומפקטית של רנו, CMF-C/D, המשרתת גם את ניסאן קשקאי. העיצוב הוא רנו עכשווי, ואילו הפרופורציות דומות לאלה של הניסאן. לפי רנו, ההשראה היא מרכבי הקונספט דזיר וקפצ'ור, אבל ניתן לראות קווי דמיון גם לדגמים בייצור, כמו החזית (הדומה לזו שבאספאס החדש), או לדלתות ולחלק האחורי (כנ"ל ביחס לקליאו). רנו מציינת בגאווה אפשרות לתאורת לד מלאה מלפנים וחישוקי "19 ייחודיים לדגם.
רנו קדג'אר: פנאי קומפקטי בניחוח צרפתי
צילום: מנהל
רנו קדג'אר החדש יגיע לכבישי אירופה בקיץ הקרוב

תא הנוסעים אמנם כולל מספר רכיבים שיש בקשקאי (בקרת האקלים, למשל), אך העיצוב חדש ומקורי. רנו מציינת כי איכות החומרים טובה והאבזור עשיר. כאן יש לציין מולטימדיה מקורית R-link 2 שמציעה גם זיהוי קולי ומערכת ניווט כאבזור תקני. רנו מבטיחה גם מרחב נדיב לנוסעים ולמטען בזכות מידות מרכב מכובדות: 445 ס"מ אורך, 184 ס"מ רוחב ו-160 ס"מ גובה (גדול במעט מהקשקאי). בשלב זה רנו לא מפרסמת את רשימת המנועים שיוצעו עם הקדג'אר, אך המבחר של רנו/ניסאן בתחום זה מוכר וידוע.

כאמור, קדג'אר יוצג בתערוכת ז'נבה בתחילת מרץ, ומכירות בפועל יתחילו באירופה בקיץ הקרוב.
רנו קדג'אר: פנאי קומפקטי בניחוח צרפתי
צילום: מנהל