קבוצת כלמוביל חנכה בפתח תקווה את מתחם הטרייד-אין החדש והגדול שלה (14 דונם) שיטפל במכירות חטיבת היוקרה וחטיבת המכוניות הפרטיות שלה. המתחם ישמש בעיקר למכירת מכוניות של מותגי היבואן – מרצדס, סמארט, יונדאי ומיצובישי – אך יציע גם דגמים של מותגים אחרים.
הדגש באתר החדש יהיה על תהליך מכירה מהיר עם זמינות, נגישות ומתן כל השירותים במקום אחד: קניית רכב הלקוח ושירותי מימון וביטוח. המתחם כולל חדר אירוח, אזורי תצוגה ומבנה ייעודי למסירת הרכב שמזכיר ברמתו חדרי קבלת מכונית חדשה. באתר יוצגו דרך קבע מאות מכוניות.
כלמוביל משיקה מתחם טרייד-אין חדש
צילום: מנהל
ללקוח המודרני
"ברור לנו" הסביר צביקה פולק נשיא כלמוביל, "שהלקוח המודרני, ובוודאי זה שיגיע בעוד חמש שנים, מתחיל לחפש דברים שונים מההליך המסורתי. מהירות, נגישות, שירות וזמינות הופכים אצלו חשובים. איך מתרגמים זאת? הדרך היא להנגיש ללקוחות שלנו יותר שירותים, שקיפות ותמורה. מי שרוכש אצלנו רכב משומש זכאי לשירות כאילו הוא קנה מרצדס מסדרה S". איציק תורג'מן, מנהל הטריד-אין בקבוצת הרכב הפרטי, מספר שבאתר יימכרו רק מכוניות פרטיות מיד ראשונה שיגיעו לאתר (כחלק מהפתרון שנותנת כלמוביל לרוכשים רכב חדש), או כלי הדגמה של היבואן.
בפסגת פירמידת ההיצע יעמדו רכבי Proven exclusivity של מרצדס ו-CPO של יונדאי. מדובר בכלים בני עד 4 שנים שעברו פחות מ-80,000 ק"מ, שמורים במיוחד ועברו סדרת בדיקות מקיפה והשבחה בהתאם לתוכנית מיוחדת של היצרנים. כלים אלה יימכרו עם אחריות מלאה לשנה. שאר הכלים ימכרו עם אחריות לשנה על המנוע ותיבת ההילוכים. טרייד מוביל רשמה בשנה שעבר גידול של 25% במכירות רכב משומש עם 6800 כלים. יחד עם האתר החדש הם מצפים לגידול של 10% בפעילות ב-2015.
כלמוביל משיקה מתחם טרייד-אין חדש
צילום: מנהל